Jag polarna ska upp till Ramsele i kommande vecka och åka lite grus. Vi tar bla med oss en Kawa KX 125 -04. Nu när vi går igenom hojarna så märkte jag att kawan inte har någon dödare. Polaren hade en universaldödare men vi kan inte hitta var den ska kopplas in.
Någon som vet?
En lite ot-fundering också.
Är det någon som vet hur tändningen känner av att det är dags att öka?
Gasvajern går ju direkt ner i förgasaren, hur kan tändningen känna av när jag vill åka fortare?
Någon som vet?
En lite ot-fundering också.
Är det någon som vet hur tändningen känner av att det är dags att öka?
Gasvajern går ju direkt ner i förgasaren, hur kan tändningen känna av när jag vill åka fortare?