liljekvist
www.mxwheel.se
Hej.
Undrar om någon haft problem med fukt i något kontaktsycke eller liknade, Hojen har något elfel.Hastighets belysningen försvinner ibland men inte hastigheten (om ni fattar) och framlampan går sönder efter ca 10 mins körning. Har inte kollat på hojen än pga jobbat över mycket så jag tänkte att kanske någon här haft samma eller liknade fel innan.
Annars har man ju något kul att göra i jul.
Undrar om någon haft problem med fukt i något kontaktsycke eller liknade, Hojen har något elfel.Hastighets belysningen försvinner ibland men inte hastigheten (om ni fattar) och framlampan går sönder efter ca 10 mins körning. Har inte kollat på hojen än pga jobbat över mycket så jag tänkte att kanske någon här haft samma eller liknade fel innan.
Annars har man ju något kul att göra i jul.
