Eksjö"höglandet"

Fan så gutt med hoj ny hoj. Gratulerar! Får ta och åka ihop när vädret blivit bättre, hagelskuren som kom ikväll väckte väl inte särskilt mycket optimism.....men det blir nog ljusare snart.....

ja inte fel :> men i morse va man inte så nöjd när man vaknade och de va massa snö. igår va ju toppen väder men då va man ju givetvis i tyskland å fyllde en skåpbil me annat gott hehe

verkar ju bli dåligt väder i påsk me så ingen åkning då heller :(

//johan

några som ska till elmia i påsk??

Nej tyvär, ska till mina hemtrakter och hälsa på släkten. Hämtade lite delar till hojen i går på MC proffsen (CIS MC ) och habegäret hade inga gränser när jag fick syn på nya Bladen i svart och vitt, hojporr :yoparty

ja inte fel :> men i morse va man inte så nöjd när man vaknade och de va massa snö. igår va ju toppen väder men då va man ju givetvis i tyskland å fyllde en skåpbil me annat gott hehe

verkar ju bli dåligt väder i påsk me så ingen åkning då heller :(

//johan

Nej, inte fan va det kul med all snö. Själv är jag i Halmstad just nu, och där är det fan ingen snö vill jag lova. Saknar hojen varenda gång jag tittar ut genom fönstret. Sol och klarblå himmel. Leve västkusten!:yoparty
Får höras efter påsk och se om det blir nåt åkt....

//Charlie

Då var hojen servad, besiktigad och polerad och klar för att plockas ut för säsongen när man kommit hem från ännu en mission i fredens tjänst.

Kul väder :( va hemma förra söndagen och plockade ut den.. putsade lite osv. Skulle komma dagen efter och köra en repa men när jag vaknade och tittade ut var det 1 dm snö utanför.. riktigt spännande :(

Nu jävlar är mopeden (nästan) klar för vårens aktiviteter. :banana

Bifogat

• r6.JPG
    r6.JPG
    207.9 KB · Visningar: 45
  • r66.JPG
    r66.JPG
    175.4 KB · Visningar: 41
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten