Eksjö"höglandet"

Jag har faktiskt tid nästa fredag så säg bara vart och när;-) håller på för fullt med nya huset som vi köpt. Men lite båge tid måste jag hinna med:-*

japp :) vore kul att hitta på något riktigt skoj .. lite fina bilder är alltid kul :)

det ä'r ju stadsfest i eksjö i helgen isf får det bli lite senare på eftermiddagen .. man kan ju va lite dålig hehe

det ä'r ju stadsfest i eksjö i helgen isf får det bli lite senare på eftermiddagen .. man kan ju va lite dålig hehe

hehe okay tänkte mer på eftermiddagen :D

vad sägs runt 16 tiden:D ??vid statoil?
funderar på sommen runt :)
jag får ta å köra hyfsat lugnt ...mitt framdäck är inte som de ska ..ska byta det på tisdag..:tummenupp

yo maddefakkers
Skiner ju upp nu, men vi kan väl se vid 16 om de fortfarande är uppehåll å upptorkat, vi behöver ju inte köra runt sommen om det är så här ostabilt.
EDIT: Ser dock jäkligt mörkt ut nu, :gnissla

Last edited:
får se om det är uppehåll kanske jag ger mig ut vid halv sju tiden en sväng åker förbi jet å tankar..sen drar förbi statoil så stanna där om ni är ute :)

kommer vara vid statoil ca 18:35:yoparty

Last edited:
va säger ni om fredag kväll?? ska vi gasa lite här istan lr åka över till vetlanda då det va någon liten mc träff jag ska iaf ut :)
1.lillen

Jönköping - fm. Tranemo imorrn, 1715 på stora parkeringen Atollen i Jönköping, färdigtankat!

Fan vilket väder grabbar, Nån som hänger med ut på äventyr vid 18. Ja åker nog en sväng,
Vid shell då.
Come along

Jobbade kväll hela veckan så gick inte pallra sig ut igår:mad:

Men ikväll så!!!
Synd bara att kylan har kommit över oss. Men det är bara att slänga in lite foder så är ju det biff och klart:tummenupp

skit väder :( det var visst bara imorgon mc grejen i vetlanda,, men vi gasar lite här annars ..någon som kamera..

Vädret ser ju rätt trist ut nu som de e. De ser ut å hålla i sig hela kvällen :( Är de några som e hemma imon, kan vi gasa lite då istället.

Bättre att chansa imorgon istället. Här i Tranås häller det ner:huvet
Är upptagen på kvällen imorgon men dagen är fri:tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!