*JIMPA*
Legitimerad spökjägare
vid 11 drar man till halmstad för en riktig trevlig helgva händer för er andra i helgen??
Ska ner till skogarna kring alvesta på en fet fest!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vid 11 drar man till halmstad för en riktig trevlig helgva händer för er andra i helgen??
trevligt..
får ta å fixa en liten mc kväll nått liknande typ v.28 när semestern börjar..![]()
trevligt..
får ta å fixa en liten mc kväll nått liknande typ v.28 när semestern börjar..![]()
kan vi inte åka till Ör i Växjö på Onsdag eller annan Onsdag och fika om vädret är ok...jag vill jag villåka dit men inte själv?
![]()
kan vi inte åka till Ör i Växjö på Onsdag eller annan Onsdag och fika om vädret är ok...jag vill jag villåka dit men inte själv?
![]()
grymma kort![]()
finns det något intresse hos folk här att följa me å köra bana på gotland ring under v 28??
finns det intresse för att samlas å köra en liten runda och sen på kvällen tända upp en grill å ta några öl??
ge gärna förslag på datum å vart man kan åka.
vi kan väl göra en liten koll på vilka som skulle kunna va intresserade.. kanske skulle försöka få me lite brudar som åker också![]()
1.Lillen
Är det nu på onsdag som ni ska grilla eller v28?
Blev visst min tur att soppa i gatan idag. Varit iväg på en lång tur idag på 65mil. Dock hade jag satt fjädringen på soft nu när jag har åkt så långt. Och smidig som man är glömmer man visst bort sånt. Så i Ådalsbacken nötte jag lite färg. MEn inget pajade mer än kåpglaset, lite färg och bromspinnen![]()
Behöver dock kanske nya brallor![]()
Men men så går det ibland!
Blev visst min tur att soppa i gatan idag. Varit iväg på en lång tur idag på 65mil. Dock hade jag satt fjädringen på soft nu när jag har åkt så långt. Och smidig som man är glömmer man visst bort sånt. Så i Ådalsbacken nötte jag lite färg. MEn inget pajade mer än kåpglaset, lite färg och bromspinnen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |