Eksjö"höglandet"

kan ev tänka mig åka lite i eftermiddag ska till stopte och kolla på cross idag :)

Akta Er För Forserumsvägen Från Lekeryd!!

Fy fan var ute å körde en sväng idag!:mad:
och kom från lekeryd och tog av mot forserum...snacka om grusgrop vägverket har varit där och lekt höll ca 70-80 km/h då plötsligt hela vägen förvandlades snabbt till något klibbigt oljegrus det sprutade fan mer grus än på speedway. Stenskott och en massa svordommar :huvet senare var jag igenom helvetet. Vågar inte ens tänka på om jag kommit fortare och el hade vart tvungen att panikbromsa... *SUCK** finns det inte asfalt att få tag i längre????:mad:

Hett tips undvik den vägen!!

Tack för tipset!
Prova dock vägen mellan svarttorp och hullaryd, riktigt trevlig väg(iaf i tisdags):tummenupp

Provade vägen mellan min säng och datorn.. sen vidare till TVn... riktigt nice men man tröttnar efter en vecka med halsfluss. Men nu börjar det gå över. Och till frågan vad FAN jag gör uppe vid 07.50 på en lördag så är svaret att jag hostar så jag inte kan sova. Lagom spännande måste jag säga.

JAG VILL BLI FRISK SÅ JAG KAN ÅKA HOJ!

Ey!!

Haft besök av min syrra o hennes sambo hela helgen med massa barn..

orkade inte med att ge mig ut ikväll...tvättade av pärlan å nu ska jag slagga vi syns på vägarna

vi få dra ihop något i veckan :tummenupp

i veckan kommer ja inte ha mycke tid men man skulle kunna samlas på elsies å ta en fika å snacka lite hoj iaf :)

Hallå boys!

En samling med hojsnack och en fika lät nice, säg till innan så hakar jag gärna på.
Rullade också in i ett grushav på en väg i helgen. Har varit ute och rullat hela helgen och hälsat på polare. Ca 80 mil blev det totalt. Hoppas det blir nåt i veckan, ha de fint!

Mörrn mörrn,

Hann med en repa med tösen i söndags efter STCC:n men annars har det inte funnits tid.
Blir dock svårt i veckan då jag jobbar kväll. I helgen finns dock utrumme, men tjoa till i god tid bara:tummenupp

idag bär de av till Ullared för att kolla på mc. så håll tummarna för mig nu att den är fin och går bra så ja kan hänga me er på fika och hojåkande :) hehe

blev mc köp en Cbr 954-03 som gått 650mil dålig bild tagen nu vid hemkomst

Bifogat

• 954rr.JPG
    954rr.JPG
    46.4 KB · Visningar: 41
Riktigt snygg hoj!
Läcker färg med. Du får ta några fler bilder så vi får se lite mer:fakta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...