Eksjö"höglandet"

jag tycker det skulle va skit kul om det gick att få ihop gruppkörningar.. :)

det ska bli bra väder både fredag och lördag så det borde kunna bli lite gruppkörnig i allafall

jag kan de mesta eftermiddagar så det är bara att hojta till så kommer jag över

yzfjohan skrev:
jag tycker det skulle va skit kul om det gick att få ihop gruppkörningar.. :)

Anledningen till att det aldrig blir några gruppkörningar är ju att ingen tar tag i det. Om vi bara bestämmer en dag, tid och plats så kan det säkert bli av.

Så på lördag kl. 11.00 samlas vi som vill vid Abborraviken i Eksjö. Jag ska försöka fixa ihop en runda på 20-30 mil någonting.
Alla är naturligtvis välkommna att vara med och leka. :)

Ha det så kul, tänk inte på mig som inte kan hänga på..... :) Synd att det inte va på Söndagen då jag är hemma.Men det kommer fler tillfällen :hej Kör lugnt :yoparty
hellla skrev:
Anledningen till att det aldrig blir några gruppkörningar är ju att ingen tar tag i det. Om vi bara bestämmer en dag, tid och plats så kan det säkert bli av.

Så på lördag kl. 11.00 samlas vi som vill vid Abborraviken i Eksjö. Jag ska försöka fixa ihop en runda på 20-30 mil någonting.
Alla är naturligtvis välkommna att vara med och leka. :)

Intresset var enormt! Det var jag och två polare som kom dit.

jag vet sög...r.v men nu ska jag inte jobba någon mer helg detta år...hm hoppas jag inte

Hoj åkning 24/8 kl.17.30 Södratorget i Nässjö.Kom i tid vi åker vid 17.45 förmodligen till Ör o kollar läget.Förra Onsdagenen var det 750 hojar :yoparty .Hoppas det blir fint väder, kolla här inne om det blir ändrade planer innan du åker.Vi ses :banana

vi ska ut å köra på onsdag vi åker från nässjö någon gång efter 18 som det ser ut nu...

stojjan å niklas mfl slutar 18 .. så jag måste kolla vart de vill åka

Hoj åkning igen.

Va kul att så många kunde följa med Förra Onsdagen på hojtur :tummenupp .Imorgon Osdag 31/8 blir det en tur igen ,så om ni vill hänga med så kom.Södra torget Nässjö kl.17.30 kom i tid.Vi kommer att åka till Grännaberget o ta oss en fika :hej :squid .//Vi ses Nilla o com.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman