Eksjö"höglandet"

Hittar jag en MC (måste kolla om jag har råd med försäkringen) så ställer jag på en resa till nüburing och kollar. Bara man bokar lite i tid :) några veckor innan. Måste ta ledigt från både jobbet och regeringen.

Hittar jag en MC (måste kolla om jag har råd med försäkringen) så ställer jag på en resa till nüburing och kollar. Bara man bokar lite i tid :) några veckor innan. Måste ta ledigt från både jobbet och regeringen.

hehe har du ingen semester? nä försäkringen är ju de jobbigaste min kommer kosta nästan 3000kr i månaden :(

hehe har du ingen semester? nä försäkringen är ju de jobbigaste min kommer kosta nästan 3000kr i månaden :(

Bara att chansa annas körde på halv på min förra året mest för att ha stöld för skulle man klota så är det bara bita i det sura äpplet och betala vilket jag inte gjorde så det blev ju lite billigare.

Kollade på Folksam med den där smckursen och då blir det helt klart billigare typ 5 tusen halvför ocm året och ca 12 hel om året men sen kostar kursen en del med så..

det är banåkning på anderstorp några fler än ja å nicke som ska dit och köra.. dra ner me era hojar å kolla iaf :)

Bara att chansa annas körde på halv på min förra året mest för att ha stöld för skulle man klota så är det bara bita i det sura äpplet och betala vilket jag inte gjorde så det blev ju lite billigare.

Kollade på Folksam med den där smckursen och då blir det helt klart billigare typ 5 tusen halvför ocm året och ca 12 hel om året men sen kostar kursen en del med så..

ofan de va ju itne dyrt.. ja kollade me dom förra året men om ja gick dne kursen skulle ja få betala över 25papp ändå så då tyckte ja inte de va värt de. funderar på halv me men me min otur så trillar ja direkt då hehe

ofan de va ju itne dyrt.. ja kollade me dom förra året men om ja gick dne kursen skulle ja få betala över 25papp ändå så då tyckte ja inte de va värt de. funderar på halv me men me min otur så trillar ja direkt då hehe

Asså 3000 i månaden har jag aldrig råd med. Får bli halvförsäkring isf. Men jag ska ju inte ha lika ny hoj som dig heller. Är lite sugen på en gammel retta igen. Lagom pris och lagom försäkring (förra året) så vi får se...

Meeeen fortfarande har jag biljäveln kvar !!!! :<

Asså 3000 i månaden har jag aldrig råd med. Får bli halvförsäkring isf. Men jag ska ju inte ha lika ny hoj som dig heller. Är lite sugen på en gammel retta igen. Lagom pris och lagom försäkring (förra året) så vi får se...

Meeeen fortfarande har jag biljäveln kvar !!!! :<

Första tur en med hojen gjord idag blev bra några hundra meter men vad skönt det va att gasa lite:tummenupp
Har inte fått mina kåpor från lacken än hoppas de kommer innan April iallfall..

mm

fan va gott väder de va igår blev 25mils glidande :) men tyckte de va dålig me mc ute och körde för att vara fint väder

jag brukar sitta i fönstret och titta på alla äckel som åker mc. Jag är fan SJUKT sugen på hoj men kan ingen bara bjuda mig på en NU typ.. jag är upprörd. Suget är fan abnormalt stort.

Måste fan kränga bilen nu... NU!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...