Ekonomiskt oberoende!!

Den som inte förstår att affärsvärlden är lika skitig som den värld vi lever i kan stanna kvar i sin lilla bubbla.

Man gör inga pengar på att sitta och vara ärlig. Svenska staten sätter käppar i hjulet för allt. Framför allt företagande. Det är helt sinnesjukt. Vill jag ta ut 50K från företaget så får jag ta ut 100K och ge staten 50. Rättvist? Nej inte det minsta.

Tycker du ska satsa på att hjälpa nobelpristagarna frambringa spermier på något kreativt sätt för att sedan sälja det vita guldet dyrt....
Eh? Ska han runka av nobelpristagare och sälja deras sperma? Det låter jävligt kinky och jag är inte säker på att man blir ekonomiskt oberoende av det?

Ord! Jag är inne på min fjärde på ett några år. Förra gjorde Jag 600 k på 9 månader:tungan

Har en som skall säljas nu i dagarna. Hoppas kunna göra minst 400k (har ägt den i 3 veckor). Ska bli intressant att se vad den landar på.

Eh? Ska han runka av nobelpristagare och sälja deras sperma? Det låter jävligt kinky och jag är inte säker på att man blir ekonomiskt oberoende av det?

Jag fick faktiskt upplägget från någon dokumentär från det förlovade landet i väst där det givetvis betalades mycket pengar för sperier av rätt "kvalitet". Dvs någon riktigt smart rackare som runkat i ett bås kunde få betalt för att donera lite, etc.

Men du har väl rätt, det enda som räknas är den "polerade ytan". Han får snacka med "skådisarna" i Vivid videos produktioner om en deal... ;)

3108576 Starta en verksamhet innfattande prostitution och hembränning.
Smaka bara på "Leeroys hor å hembränt" garanterat muchos $$$ att steka upp.
sorry undersökt det och det ger fan inga pengar.. Eller jaha man skulle hyra ut dom? :hihi

3114878 Det är för sånna affärer man kan tänka sig att flytta till Stockholm. Synd man inte hade över millen i kapital.
behöver 2 minst..

Last edited:
Har man inga utgifter behöver man inga inkomster, således ekonomiskt oberoende. Spar bara ihop till kojan och en säck sättpotatis först. Behöver man nya underkläder får man väl snara en räv eller nåt. :rolleyes: :tummenupp

Ah du tänkte så :tummenupp
Jag tänkte att man skulle spara ihop pengar, men det är ju svårt om man inte ska ha utgifter :-)

Snara en räv, haha, kvällens :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back