Ekerö + Brostugan + Grilla = SANT! (modemet-grillas-tråd)

maverick_750rr skrev:
E man inte en poser med en sån tröja? jag mena..... hela nicket på ryggen :tummenupp

750RR<-------- sporthojs värsta posertröja

Så är det appselut!! Jag är rikspoooser #1, men när Race köper skinn så åker jag nog ner på andra plats.... :gråta
Visst är tröjan fiiiin. Hemknypplad och allt :rock

/Fröken K(n)ippling

kajlyl skrev:
VI får väl ta o införa ett!
finns ju hojjåkarunderlag för det iaf :D

Ut o leta lekplats nu alla nordvästskåningar :hej

Flygrakan e tråkig.... massa HDkillar som kommer o stör. Jag vet ETT ställe här i helsingbog. Vi får grilla där nån dag sen i sommar Kajlyl :)

750RR

fan det såg riktigt nice ut! Synd att man inte kunde henka :( Det får bli en annan gång!

Ja, tack för en trevlig kväll :) Men roligast var dock turen till och från stan, vart många "Tsena janne!!" genom rutan, eller vad säger ni, nisse o johan :p :rolleyes: :D

Henkan, om du vill kan jag skicka dig originalbilderna på er (större med bättre upplösning). PMa mig isf.

VA F*N RINGDE NI INTE MIG FÖR?!?!?!?! :mad:

Jag gjorde misstaget att åka ut till Drottningholm där elden beskådades av riktigt fulla fjortisar och flertalet som bara ville bråka. Vi ska självklart inte glömma snuten som var där med pikebuss och allt!

Själv knata jag över den där bron på sista kortet (Nockebybron) vid kl 02.10 för bussjäveln mot Brommaplan var proppad med IDIOTER! :finger

Vilken skitkväll det var... :gråta

GrimReaper skrev:
VA F*N RINGDE NI INTE MIG FÖR?!?!?!?! :mad:

Jag gjorde misstaget att åka ut till Drottningholm där elden beskådades av riktigt fulla fjortisar och flertalet som bara ville bråka. Vi ska självklart inte glömma snuten som var där med pikebuss och allt!

Själv knata jag över den där bron på sista kortet (Nockebybron) vid kl 02.10 för bussjäveln mot Brommaplan var proppad med IDIOTER! :finger

Vilken skitkväll det var... :gråta

Jag har sagt det förr och säger det igen:

Alkohol och sex är överreklamerat!! :slicka :notme

/FrökenW

ZX9R-98 skrev:
DÄR ÄR JU MIN HOJ :D DEN GRÖNA!
Då är nog detta du också (som jag fick med på rullen då jag höftade iväg ett kort)! Vill du ha bilden??? Det blev ifs inte så jättebra...

Bifogat

• image1.jpg
    image1.jpg
    47.3 KB · Visningar: 141
Bodoe skrev:
Då är nog detta du också (som jag fick med på rullen då jag höftade iväg ett kort)! Vill du ha bilden??? Det blev ifs inte så jättebra...
Ähh, vafan, här kommer den! En bild mer eller mindre gör väl ingen skada...

Bifogat

• 104_0404.jpg
    104_0404.jpg
    29 KB · Visningar: 142
kollade igenom bilderna som jag tog och konstaterade att bodoe hade utelämnat sitt tokryck han fick när han skulle fiska, enligt spjuttekniken, i diket.. :D

Bifogat

• bonden_fisk.jpg
    bonden_fisk.jpg
    91.5 KB · Visningar: 136
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back