Ej Hojfilm, Yberkul!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Hedgehog skrev:
2514852 Humor på hög nivå, för dom som fattar :tummenupp

Det finns ju alltid folk som VILL fatta fel! :zpy

Men för oss som fattar :tummenupp :rofl

Last edited:
haha ja den är skön :D fast hitler hade ju dock inte bakåtslickat hår :va ;)

:klappar Bryter ihop av skratt, Nu kommer jag inte kunna sova

Dominator-Rocks skrev:
2514925 Killen var full, men den är inte i närheten av samma humor klass som filmen jag postade, var vänlig och taden den!:tummenupp Den sänker standarden på tråden!

Var glad för alla inlägg som lyfter din tråd, din film är gammal... skrattade åt den för ett halvår sedan...

foppa skrev:
2514960 Var glad för alla inlägg som lyfter din tråd, din film är gammal... skrattade åt den för ett halvår sedan...

Gammal Visst! (Och allt som e´ gammalt är ju bara såååå TRÅÅÅKIGT enligt alla datafuckon) Men min futtiga önskan att du skulle ta den länken till din fyllgubbe var för mycke eller?

Lam-Kaka skrev:
2514967 Hmm hojfilm??? :va ...ä jag orkar inte, idiotiskt sen säger jag inge mer.

Ej Hojfilm

Boldar headlinen, ser du nu!?

DaPirate skrev:
2514992 Varför skall Foppa ta bort den, båda var roliga på sitt sätt, jag hade inte sett nån av dom och Foppas inlägg var ju knappast nåt illa menat åt dig..
Tack för båda filmklippen! :tummenupp

Det har jag inte påstått, jag bara sa att den inte höll samma humor klass!

Inte ens i närheten! :tummenupp

Last edited:
Dominator-Rocks skrev:
2514925 Killen var full, men den är inte i närheten av samma humor klass som filmen jag postade, var vänlig och taden den!:tummenupp Den sänker standarden på tråden!

Varför skall Foppa ta bort den, båda var roliga på sitt sätt, jag hade inte sett nån av dom och Foppas inlägg var ju knappast nåt illa menat åt dig..
Tack för båda filmklippen! :tummenupp

Dominator-Rocks skrev:
2514984 Gammal Visst! (Och allt som e´ gammalt är ju bara såååå TRÅÅÅKIGT enligt alla datafuckon) Men min futtiga önskan att du skulle ta den länken till din fyllgubbe var för mycke eller?

ja :arsele

den är fortfarande lika rolig, dock som en del nämnde ca 1år eller äldre :yoparty

klart som fan den är rolig, de som inte tycker det är det jue synd om eller så sitter dom fortfarande i koncentrationsläger.

Tjet skrev:
2515028 "Filmer och Bilder (Endast MC)"

Boldar och förstorar, ser du nu!?

Skicka in Filmer och Bilder som är MC-relaterade. Övrigt tas bort, såvida det inte är übercoolt!

Ser du nu!?

:felämne Tjet när får vi se dina "stumma" humor rullar igen? Tänker på nått i stil med gubbe gasar med dubbla handtag, det var HUMOR :rofl

Last edited:
humor e som roligast när man skämtar om sådant som e tabu, och detta är ett perfekt exempel. ett annat ex. e om man skulle sparka en tant som sitter i rullstol för att hon tar för lång tid i nån kö lr nåt so att hon flyger bort över horisonten, och det e som bäst därför att alla vet att man inte får sparka på gamla tanter. det var skitkul iaf:tummenupp

Lyft

Tänkte vara schyst och lyfta denna nu på fredagsmorgonen :tummenupp så att alla SH,are får sig ett gott skratt/en bra start på dagen.

Hoppas att resten av era dag/helg blir lika rolig!

:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...