Eibachfjädrar i Sverige?

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Hoj
ingen direkt körbar
Jag är på jakt efter en fjäder till bakdämparen på min XR. Jag har hittat produktnumret för den fjäder jag behöver både hos Eibach och hos Racetech men hos Racetech verkar den inte längre gå att beställa och Eibach hittar jag ingen som kan ta hem (närmaste jag hittar är en onlinebutik i usa men det känns lite som en omväg att gå från tyskland, via usa till sverige). Nån som har koll var man kan få tag på Eibachfjädrar i sverige? På Eibach hemsida hänvisar man till OCL Brorssons som enda svenska återförsäljare men ringer man dem har de bara prylar för bil.

Eibach 890.0115.1
Racetech SRSP 6322110

http://www.k-tech.uk.com är bra att ha och göra med när det kommer till fjädrar.

Efter 3 veckor utan någon leverans och flera försök till kontakt fick jag till slut ett svar att den fjäder jag beställt inte fanns i lager och att jag skulle få pengarna tillbaka. Jag frågade om den skulle komma in igen men det skulle den inte. Trots detta ligger fortfarande produkten kvar i deras webshop som beställbar. Känns inte jätteseriöst.

Anyway. Är tillbaka på ruta 0 så fler tips mottages gärna.

Efter 3 veckor utan någon leverans och flera försök till kontakt fick jag till slut ett svar att den fjäder jag beställt inte fanns i lager och att jag skulle få pengarna tillbaka. Jag frågade om den skulle komma in igen men det skulle den inte. Trots detta ligger fortfarande produkten kvar i deras webshop som beställbar. Känns inte jätteseriöst.

Anyway. Är tillbaka på ruta 0 så fler tips mottages gärna.

Riktigt taskigt skött.....

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back