eh... vårpris?

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
http://www2.blocket.se/view/2493832.htm?l=0&c=1&city=0

tänkte att det inte kunde göra nån skada å lägga ut... vem vet killen kanske e desperat efter pengar men e det inte j*ligt billigt??
eller ser ni vet ni något om den här som inte jag vet... de brukar ju ligga mellan typ 55 och 70

edit: fast det e ju i o f s mycket extra utrustning...så kanske inte, blev bara fundersam.
 
hållundan skrev:
Vad är problemet? Tacka å ta emot... Bara att köpa...

Eller är det din? :7peta

nää, inte min... men jag tackar gärna och tar... undrar bara hur den kan vara så billigt, blir alltid lite skeptisk vid rea
 
bagerah skrev:
nää, inte min... men jag tackar gärna och tar... undrar bara hur den kan vara så billigt, blir alltid lite skeptisk vid rea
Jo det är sanning, det ska man vara...

bara ringa å fråga vettu!!!!

Den e säkert kass =)
 
bagerah skrev:
nää, inte min... men jag tackar gärna och tar... undrar bara hur den kan vara så billigt, blir alltid lite skeptisk vid rea
Folk kan ju vara i behov av pengar om dom har beställt en ny hoj och så får dom inte så mycke om dom byter in den gamla!
 
Servad var 5è timme..ha jag servar min var 3è går upp mitt i natten för att serva hojen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top