Egoistiskt agerande

Status
Ej öppen för fler svar.
magnusfernstrom skrev:
BlackArmy: Du fattar inte va? Det är endast ett jävla liv!

BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!

:corn

Låter mest som om någon är ledsen för att pappa inte ville köpa en ny moppe åt honom.

Ta nu ditt pennfodral och fortsätt med läxorna istället!
Skriv en anmälan till polisen, så sätter de allt folk de har på fallet....

sege skrev:
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!
Vet hut! Du väcker grannen :fatta!

Jag retar mig på golfbanor. Jag ska flejma lite på ett golfforum. Hjälp mig med festliga synonymer för golf nu!

• Moderatbandy

mb: Jaså, synd att inte fler börjar klaga, eller som jag gör nu, frågar.

Santo: Jag frågar bara varför NI spelar allan, du kanske missuppfattade, eller så tillhör du helt enkelt den idag digra skara av motorcykelförare som inte fattar något! Dom fattar i alla fall inte något när det gäller vanligt vett.

magnusfernstrom skrev:
BlackArmy: Du fattar inte va? Det är endast ett jävla liv!

Och du påstår att det låter 24/7 :va måste vara den mest hojtäta lilla gatsnutt som du bor på...

peltor%20tactical%207-S_k.jpg

www.peltor.se

Mattias skrev:
Jag retar mig på golfbanor. Jag ska flejma lite på ett golfforum. Hjälp mig med festliga synonymer för golf nu!

• Moderatbandy

Ja fyfan! Och hus är så jääävla jobbiga! Dom står lixom ivägen så att man inte ser den fina naturen! Jävla EGON som bygger hus mitt där jag ska titta lixom! nakcskåt! :3freak

Mattias skrev:

• Moderatbandy

Primitivt jordbruk.

Jag stöttar ditt hat mot golfbanor.

Nu senast fick jag hjälpa till med skattepengar för att bygga ytterligare en fast det finns flera andra redan.
Man kanske kan köra lite med xr600an på den så man får ut nånting av det:lol

Vad är rekordet i tid som medlem innan bann

Tja, från vettiga sidor blir jag inte bannad, en sida där majoriteten av medlemmarna är idioter kanske jag blir bannad! Vet faktiskt inte, får se.

tycker det finns gott om andra saker att klaga på än högt ljud från hojar....

jag hatar bland annat att det ska regna så förbannat mycket!!! :D

magnusfernstrom skrev:

Santo: Jag frågar bara varför NI spelar allan, du kanske missuppfattade, eller så tillhör du helt enkelt den idag digra skara av motorcykelförare som inte fattar något! Dom fattar i alla fall inte något när det gäller vanligt vett.
Den skaran tillhör jag!!!! Jag är erkänt dum i huvet :)

jordförbättring
mikro markberedning
kapitalförstörelse.

Kör hårt Mattias

gladh

magnusfernstrom skrev:

Jag måste ju faktiskt erkänna att du själv inte framstår som världens näste nobelpristagare i kvantfysik precis.

Edit: Trollet är borta. Synd, det här kunde blivit en intressant diskussion :hihi Eller inte.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...