Egna märken i skinn

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Jag har nu sökt som en idiot efter en tråd jag såg här på SH för ett par veckor sedan där det gavs tips på nåt företag här i Sverige (de hade en hemsida också) som tillverkar märken i skinn till skinnställ efter egen design. Alltså man kunde skicka dem en bild och de tillverkade den. Är det nån människa som vet vilket företag/tråd jag talar om?

Har som sagt sökt på alla möjliga ord som "logotype" "skinn" osv men hittar inte tråden :/

Peace!
Ruff Ryder

RuffRyder skrev:
Jag har nu sökt som en idiot efter en tråd jag såg här på SH för ett par veckor sedan där det gavs tips på nåt företag här i Sverige (de hade en hemsida också) som tillverkar märken i skinn till skinnställ efter egen design. Alltså man kunde skicka dem en bild och de tillverkade den. Är det nån människa som vet vilket företag/tråd jag talar om?

Har som sagt sökt på alla möjliga ord som "logotype" "skinn" osv men hittar inte tråden :/

Peace!
Ruff Ryder

Kan det ha varit Tonyz du är ute efter.

Hmmm kommer ihåg den tråden, men det företaget jag kommer ihåg gjorde "dekaler" som man kunde sätta på skinnet! :confused: :tummenupp

Rasorblade skrev:
Hmmm kommer ihåg den tråden, men det företaget jag kommer ihåg gjorde "dekaler" som man kunde sätta på skinnet! :confused: :tummenupp

OK kommer du ihåg vad det hette?
Det är det jag menade, typ "dekaler" för skinnställ... jag antog de gjordes av skinn men jag kanske var ute och cyklade. Alltså sånt som sys fast på skinsställ som man ser på sponsrade RR-förare.

Peace!

RuffRyder skrev:
Det är det jag menade, typ "dekaler" för skinnställ... jag antog de gjordes av skinn men jag kanske var ute och cyklade. Alltså sånt som sys fast på skinsställ som man ser på sponsrade RR-förare.

Peace!

finns till vänster i annonsörer.

http://www.rst.nu/ verkar va ett jäkligt bra företag :tummenupp

RuffRyder skrev:

Peace!

Pm:a R2 han vet vad det är för firma.

STORT TACK DJM!
Äntligen nån som förstod vad jag yrade om :)
Jag hade säkert klickat på RST-bannern till vänster och där hittat den sidan om reklam-lapparna (vad i helvete kallas dessa? Inte ens på sidan om dem står vad de kallas.. skinndekaler?).

Sleven, tack för tipset.

Peace!
Ruff Ryder

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!