Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MR. SCH skrev:Har lackat ett kåpglas själv helsvart. Är det nåt som kollas på besiktningen?
Nån som vet?
Hag har haft helsvart på en hoj och det va ingen som sa nå om det.MR. SCH skrev:Har lackat ett kåpglas själv helsvart. Är det nåt som kollas på besiktningen?
Nån som vet?
Håller med. Någon klåpare (tidigare ägare) som varit dumsnål och lackat/sprayat mitt originalglas, vilket är jävligt irriterande.heimdal skrev:tycker att mitt helsvarta kåpglas som e ickegenomskinligt e jobbigt..
hållundan skrev:Håller med. Någon klåpare (tidigare ägare) som varit dumsnål och lackat/sprayat mitt originalglas, vilket är jävligt irriterande.
Höhöhö, repmånad. Bra film som fan...heimdal skrev:samma här.. "det ser förjääävligt ut" som nått snille sade i en film![]()
hållundan skrev:Höhöhö, repmånad. Bra film som fan...
heimdal skrev:tyckte inte tjejen.. men hone e ung å har inte gjort lumpen.. sååå
(kan ju tillägga att jag blir 24 å har åldersnoja redan :kocko )
Jag har ett ickegenomskinligt kåpglas och de sa inget på besiktningen, faktum är att det tog en halv sässong innan jag själv upptäckte att det var helsvärt.MR. SCH skrev:Har lackat ett kåpglas själv helsvart. Är det nåt som kollas på besiktningen?
Nån som vet?
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |