Egen musik..

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Hobbyprojekt inspelat med två polare i min lägenhet i Gottsunda. Märkligt att grannarna inte klagade mer på tenorsaxen..

Russin ur kakan:

Dragonslayer, instrumental, 3,8MB
http://www3.tsl.uu.se/~alwall/music...ce_-_Fall_of_Lebendia_-_06_-_Dragonslayer.mp3

Tale of the oread, 4,8MB
http://www3.tsl.uu.se/~alwall/music...Fall_of_Lebendia_-_07_-_Tale_of_the_Oread.mp3

Battlehymn Pt2, instrumental, 3,2MB
http://www3.tsl.uu.se/~alwall/music...Fall_of_Lebendia_-_09_-_Battlehymn_part_2.mp3

En del känns lite pinsamt idag och ljudmodulen sög hårt, men det får man väl bjuda på. :)
 
Vad har ni spelat in med för prog?
låter rätt så schyst för o va hemma bryggt.
Inte dock direkt min sorts musik.
 
K-Micke skrev:
Bästa "hobby"-musiken någon postat på det här forumet :tummenupp
Är det du som spelar sax (och klarinett på första låten va)?
Tackar!
Nej, tyvärr inte. Vi skrev gemensamt och jag stod för programmering av trummor, orgel, bas och inspelningstekniken samt gitarrspår.
 
Finnen skrev:
Vad har ni spelat in med för prog?
låter rätt så schyst för o va hemma bryggt.
Inte dock direkt min sorts musik.

Yamaha MD8 minidiscporta, och en gammal ljudmodul styrd av Octamed (stilpoäng om man vet vad det är).

Det var onekligen kul och lärorikt. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top