Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Av någon anledning har jag en tendens att hamna med folk jag redan känner. Träffade såklart en del nytt folk, men namnen är puts väck :rolleyes:

Festen var kul iaf, mycket folk & det tog en jäkla tid att ta ett varv runt. Mycke kändisar alltså.

Ett minus var att när jag kom ut från WC, då stod nån & "ropade" ut lottnummer. Dock hördes det knappt & efter ett "rop" åkte lotten iväg & en ny drogs. Fanns det någon upplysning med NÄR dragningen var? Jag måste ha missat den iaf :(

Ajdå :gnissla
De får bli skärpning på de där :död I övrigt har det varit en väldigt trevligt helg iaf :)

Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Last edited:
Pinky kul å se dej :) du verkar vara på bra humör och du var väl den första för kvällen som erbjöd mej en kamera :D :yoparty

Tack detsamma du :). Svårt att inte vara på bra humör en kväll som denna!

Hade hur roligt som helst o lyckades snacka med massa folk o emellan varven asgarva så jag nästan funderar på att ändra namnet till *asg* Haha.
(Pik till vissa som varje gång jag skrattade kallade mig för det. Men jag sa ju till er att jag gör så hela tiden. :D)

Ja, suck...:D

Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Last edited:
Men som sagt, det är bra att du skrattar så mycket!

Det är bra att skratta mycket. Man blir på ännu bättre humör o det mår man bra av. :D
Sen så har jag upptäckt än en gång att jag absolut inte ska skratta när en kamera kommer fram för då blir det inte vackert på bilden. *asg*

Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.

Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.

*I'm gonna be in so much trouble!

Jag såg dig! det var du som satt med dem där snygga brudarna ensam!!! :D

Det var väl mest kebabsås-snacket o det.. :näsblod
Men det var nog mest kul. :D

Ja, hela helgen har ju varit kul! Halvkorkat att kröka till 06.00 på lördagmorgon bara.. :cpparty

Ja, det var väl kanske inte de smartaste iden det men man kan ju inte va klok hela tiden :fyllisar

Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Jag e förvånad att det inte kommit upp några katastrofala bilder än :D

Besviken är ordet du söker....Kom igen nu! :hördu BILDER! NUUUUU!

Blev ju helt plötsligt nackskott på att lägga upp bilder. Vem fan skulle våga!? :kulspruta

Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?

Last edited:
Det handlar väl mest om att ha lite urskiljning med vad man lägger upp? Ger man fan i att posta bilder där nån sitter sovandes i pissrännan/några är på väg att pläga samlag mot bardisken/annat mindre begåvat ögonblick, så ska det väl vara ok?
Men hallå!!! Det är ju precis sådana bilder man VILL se... :yoparty

Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

Jag håller helt med. Men vissa hade starka åsikter om att lägga upp bilder i pub-tråden.

"vissa" borde ta ett jävvla stort chillpill....:arsele Är man på allmän plats får man vara beredd på att där kan finnas kameror, kan man inte acceptera det ska man fan stanna hemma.:huvet

Jag är ju redan uppe på en bild :tuttar Mina inlägg var mest för de som varit obekväma med bilder, det har inte varit några av killarna som sagt ngt. Mina råd var ju bara en åsikt i mängden. Lite etitkettips. Jag vill inte vara ngn våt filt över den här frågan.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman