Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.

Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.

*I'm gonna be in so much trouble!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jörgen hade lovat att peka ut dig, men vi såg aldrig till dig...:va

Hade varit kul att säga tja. Stod och brölade med Jürgen mestadels. Fick morsa på Dreggel men dig och smallpox såg Jag inte röken av. Däremot en hel del andra förmågor som man nu har ett fejs på. Mitt huvud värker!
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tackar för en trevlig kväll:tummenupp Blev mkt. dans och lite för mkt. öl...
Vaknade vid 13.00 med svår vätskebrist och ett huvud som hade krympt och insåg att jag började jobba vid 14.00..
Sitter nu på jobbet och gör så lite som det bara går!:)
Man kanske skulle sätta ett dropp på sig själv?:nurse
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Intressant att studera den gradvisa övergången mellan Jörgen/Jürgen i takt med ölintaget också....tror proportionerna var ca 40/60 när jag drog hemmåt.:D

Det gäller att se till att ha en sötare kille än sig själv närvarande som får aggera "målvakt". Då är man safe!

Har någon hört från J btw? Han var i bra form igår.
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Tack för en grym kväll!

Snart bär det av till göteborg igen...
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vill bara säga ett stort tack till Ironmike som drog ihop det här.
Kanon kväll!!

Baksmällan har äntligen lättat efter alldeles för mycket öl. Riktigt kul att snacka med alla även fast det känns som att man knappt hann prata med någon. Kul att det kom så mycket folk, nästa gång kanske man hinner prata med resten.

Tummen upp för en sån här tillställning igen.

Ölen var sjukt stora... som tur var kanske..annars hade det blivit ännu dyrare
:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag tycker att det är väldigt lite bilder med tanke på hur mycket det fotades:va
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vill bara flika in att jag INTE var där.Har fått höra att jag skulle varit där o varit skitfull.Men jag låg/ligger hemma i feber o e skitsjuk.Så antingen har nån utgett sig för att vara jag,eller så har den personen liknat mig.Kul att det blev en lyckad kväll.Banditfest på samma ställe på torsdag.Kanske man hinner bli frisk tills dess,brukar va bra drag då oxå.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vill bara flika in att jag INTE var där.Har fått höra att jag skulle varit där o varit skitfull.Men jag låg/ligger hemma i feber o e skitsjuk.Så antingen har nån utgett sig för att vara jag,eller så har den personen liknat mig.Kul att det blev en lyckad kväll.Banditfest på samma ställe på torsdag.Kanske man hinner bli frisk tills dess,brukar va bra drag då oxå.

Vilken jackpot! Du fick en helkväll ute med vansinnesdåd du kan berätta för barnbarnen och slapp bakfyllan. Jag menar, du som inte ens var där kommer nog inte ihåg mer av den kvällen än Jag med fler.:tummenupp
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vilken jackpot! Du fick en helkväll ute med vansinnesdåd du kan berätta för barnbarnen och slapp bakfyllan. Jag menar, du som inte ens var där kommer nog inte ihåg mer av den kvällen än Jag med fler.:tummenupp
He he he,rätt.Tycker bara det kändes lite otrevligt att vissa "sh-gamlingar" t,o,m hade kännt igen mig o sagt att jag var där o va skitfull o va på dansgolvet m.m.Man vet ju aldrig va den människan gjort eller sagt mer.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Nu har även jag kommit upp igen.. tvåoroliga meddelanden från jobbet om jag kommer ikväll och en sjukt dålig röst :D Hade jäkligt skoj igår och nu har jag fått ett ansikte på de flesta jag snackat med på SH. Missade dock Teo men det hinns väl med nästa gång - hoppas bara att jag inte var alltför dryg mot vissa :tungan

Sammantaget är SH:arna en rätt underlig skara människor och med lite alkohol blir ni helt sjuka :D Skönt att man kunde dra ner medelåldern lite - tyckte jag skymtade Cyrén och hade det inte varit för honom så hade jag nog varit yngst bland alla muséiföremål :blah

Klockrent Mike! Roddar ni ihop något liknande igen så kommer jag garanterat - om inte annat så för att träffa alla fina :tuttar

//RMT
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vill bara flika in att jag INTE var där.Har fått höra att jag skulle varit där o varit skitfull.Men jag låg/ligger hemma i feber o e skitsjuk.Så antingen har nån utgett sig för att vara jag,eller så har den personen liknat mig.Kul att det blev en lyckad kväll.Banditfest på samma ställe på torsdag.Kanske man hinner bli frisk tills dess,brukar va bra drag då oxå.

Du var saknad ska du veta tror de var de som gjorde att folk såg dej i alla vrår :)
Krya på dej grabben. :pannkyss
 

IronMike

Guest
ps. Jag lyckades aldrig ge dig någon öl eftersom du aldrig hade nån tom hand men jag försökte ju iaf! ds.

Det tar vi nästa gång då ;)

...jag skulle inte banga på en sporthojfest igen ikväll :D så kul tyckte jag det var. nu vet man vad man bör göra som man inte gjorde inför denna fest. kan bara bli ännu bättre tror jag.

kön ska gå fortare & extrabaren måste synas bättre :tummenupp

Kan man se bilder någonstans?

:)
 
Last edited:

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Det tar vi nästa gång då ;)

...jag skulle inte banga på en sporthojfest igen ikväll :D så kul tyckte jag det var. nu vet man vad man bör göra som man inte gjorde inför denna fest. kan bara bli ännu bättre tror jag.

kön ska gå fortare & extrabaren måste synas bättre :tummenupp

Kan man se bilder någonstans?

:)

Får passa på att tacka för ett trevligt arrangemang, var bara på plats en kort stund innan vi rullade vidare. Ang kön så blir det lätt så när man har en "eftersläppstid", hade det varit insläpp hela kvällen så hade det löst sig automagiskt.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Men ni såg väl mig? Jag gick runt med min skolpojkeuppsyn. Jörgen (eller om det var Jürgen?) gillade den i alla fall.

Edit: Bra fixat, Ironmike. Speciellt mitt VIP-pass. Hade jag bara vetat om det hade jag och mina bitches* sluppit köa. Men det var friskt där ute, plus att nån hade lämnat motorcyklar där att glo på.

*I'm gonna be in so much trouble!

Fattar inte hur jag kunde missa dig - kändes som jag snackade med var och varannan därinne men med ditt sällskap så antar jag att du inte låg sömnlös inatt :D Säg åt din glidarchef att sponsra mig istället för att resa så jäkla mycket :mad:

Nu sticker jag till jobbet.. se till att pajja något så jag får lite att göra :tungan
 

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Ort
stockholm
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
tack MIKE för ett riktigt schysst arr av partyt!

jävligt skojj att träffa alla galna hojjåkare! mkt surr vart det!

vill även tacka Icko för BETTET i min näsa:rolleyes:
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top