Eftersnack kräftkalas kräftkalas

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Det var ta mig fan en lyckad kväll:yoparty
Många nya ansikten, många nya stollar och så in i helvete mycket kärlek i the air.

Kom väl hem vid 06 tror jag. Jag och Backblade gick vidare vid 03-04:tomten

Ahh, nu lockar sängen.. Känner mig aningen bakis.. Värst är dock halsen. Gapa nog aningen för mycket:rolleyes:
Men många nya videos och bilder blev det i mobilen:D :tummenupp Dock inga kinky=(

Fabbe var helt enkelt kvällen sötaste, och min dumma jag som gick runt hela kvällen och antasta honom.. Klart han blev lite sur där.. Förlåt Fabbe..:skämmaslitesmiley

Godnatt igen.. Tack för en lyckad fest:tummenupp Riktigt snyggt hade ni fixat det med tält, ljus, lägereld, mysiga soffor och grejer..

Tack för att man fick komma!

Vi kan väl alla enas om att Rash :tomten och Backblade vart fullast igår :tummenupp!!! Ser nu att jag inte tog så många bilder men slänger upp det som är värt att visa iaf :). Kvällen i övrigt var trevlig och inte helt oväntat så fanns det en och annan vilsen själ som gärna ville prata snusk och porr vilket jag såklart inte har nåt emot, alltid kul att kunna dela med sig av sina erfarenheter :hihi.

För övrigt vill jag tacka värdparet för att ni hade fixat och donat sådär fint med tält och brasa (hade det inte vart för den hade jag frusit pungen av mig :näsblod). Jag hade en kalaskväll iaf, tack ska ni ha :tummenupp.

Bild 1: Fullrash och jag myser litegrann, detta var innan Rash tappade det helt och hållet :hihi

Bild 2: Backblade (Johan) försöker desperat snacka omkull C@rro, måste väl erkänna att hon ser tämligen intresserad ut så vem vet, hon kanske skaffade sig en ny Bitch igår?

Bild 3: Rash börjar äntligen komma igång med drickandet :tomten, stackars Hållundan ser måttligt road ut :D.

Bild 4: Min absoluta favorit, Hållundan har fått mer än han hoppats på för kvällen :tummenupp.

Bild 5: Här försöker samma Hållundan förklara sig för sitt fruntimmer om varför han ser ut som han gör, pekar gör han på Backblade som tydligen slängde "sås" på honom...kul var det iaf :hihi.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    123.1 KB · Visningar: 70
  • 2.jpg
    2.jpg
    96.1 KB · Visningar: 187
  • 3.jpg
    3.jpg
    101.3 KB · Visningar: 70
  • 4.jpg
    4.jpg
    103 KB · Visningar: 80
  • 5.jpg
    5.jpg
    98.2 KB · Visningar: 79
Last edited:
Hahahaha, tack som fan för en trevlig kväll!

Ofina som vi var, så gick vi ju bara och lämnade festen hals över huvud. Taxin väntade! (Pinky, du ska få en tjuga, eller vad det nu blev utöver hennes hundralapp).

Återigen, tack som fasen för en tokigt trevlig tillställning. Fy på Johan som kastade sås! Må du brinna i eldsjön!

@Rash, jag skiter nog i F1en idag. ;)

Morsning korsning.

RASH: ???

Varför blev det ingen strippa då ???
Du skulle ju sälja in det.

Den enda jag snackad omkull var mig själv; Min skalle och min röst är inte var de borde vara plus att min bil står på okänd ort. :va

hållundan skrev:
2448072 Hahahaha, tack som fan för en trevlig kväll!

Ofina som vi var, så gick vi ju bara och lämnade festen hals över huvud. Taxin väntade! (Pinky, du ska få en tjuga, eller vad det nu blev utöver hennes hundralapp).

Återigen, tack som fasen för en tokigt trevlig tillställning. Fy på Johan som kastade sås! Må du brinna i eldsjön!

@Rash, jag skiter nog i F1en idag. ;)

Morsning korsning.

Kastade jag sås? :tungan

:notme Urhg.. nu skall jag hasa mig till att köpa fil och .. dricka dne. Jättetrevlig fest och stort tack till värdparet! Jag kommer och hämtar min bil när jag är nykter.

Det som stör mig mest är att jag har massa konstiga bakgrunder på min msn idag.. extremt konstiga.

Last edited:
Pinky skrev:
2448051
Bild 2: Backblade (Johan) försöker desperat snacka omkull C@rro, måste väl erkänna att hon ser tämligen intresserad ut så vem vet, hon kanske skaffade sig en ny Bitch igår?

En ny bitch de va de dumaste jag har ju min:mad:

cool_lilja skrev:
2448175 RASH: ???

Varför blev det ingen strippa då ???
Du skulle ju sälja in det.

Folk verkade inte så intresserade:va :läsgays

Minns inte vem det var, men tack till den som bjöd mig på några kräftor som blev över:tummenupp Och vidare är jag skyldig någon en flaska vitt..
När whiskyn och ölen tog slut märkte jag att det fanns en halv flaska vitt på bordet:) Frågade de som stod närmast om någon glömt bort denna och halsade den:) Eller hmm.. Kan vart två:rolleyes:

Du som känner dig träffad kan ju höra av dig;) Kommer fler tillfällen..

En hellyckad kväll som sagt. Hoppas någon stannade över och hjälpte er städa LF och Skrutten? Detta måste ju helt klart bjudas igen på något vis:)

Edit: Vidare hoppas jag att man inte gjorde bort sig totalt iallafall? Och Backblade din jävel.. Fick ju sås på mina byxor:slicka

Last edited:
Rash skrev:
2448823 Folk verkade inte så intresserade:va :läsgays

Minns inte vem det var, men tack till den som bjöd mig på några kräftor som blev över:tummenupp Och vidare är jag skyldig någon en flaska vitt..
När whiskyn och ölen tog slut märkte jag att det fanns en halv flaska vitt på bordet:) Frågade de som stod närmast om någon glömt bort denna och halsade den:) Eller hmm.. Kan vart två:rolleyes:

Du som känner dig träffad kan ju höra av dig;) Kommer fler tillfällen..

En hellyckad kväll som sagt. Hoppas någon stannade över och hjälpte er städa LF och Skrutten? Detta måste ju helt klart bjudas igen på något vis:)

Edit: Vidare hoppas jag att man inte gjorde bort sig totalt iallafall? Och Backblade din jävel.. Fick ju sås på mina byxor:slicka

Göra bort sig?! Hah du ligger i lä din amatör ;P

Backblade skrev:
2448854 Göra bort sig?! Hah du ligger i lä din amatör ;P

Hur fan lyckades vi med bedriften att råka välta bordet?:va Riktigt pinsamt.. Minns inte ens vem det var nu..

Rash skrev:
2448868 Hur fan lyckades vi med bedriften att råka välta bordet?:va Riktigt pinsamt.. Minns inte ens vem det var nu..

Um. välte jág ett bord? :va Snyft det är mycket jag inte minns.

Backblade skrev:
2448875 Um. välte jág ett bord? :va Snyft det är mycket jag inte minns.

Ah..läste fel.. vi? :näsblod

Last edited:
Backblade skrev:
2448875 Um. välte jág ett bord? :va Snyft det är mycket jag inte minns.

Ah..läste fel.. vi? :näsblod

Ja.. Tror att du ryckte tag i mig och jag tappa balansen.. Men minnet är inte där det ska vara:va

Var är resten av bilderna? Såg många blixtar igår men inte fan ser jag några bilder nu :va. LF, du tog ju en del kort....fixa till det där nu :).

Mmm, nåja.
Det blir inte riktigt lika bra utan utomsocknes besök, det är ju helt klart!

Nästa gång. Då jävlar.

Vafan...här loggar man in i förhoppning om att få se en massa fyllebilder, men...hallå? vart är dem? :confused:

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna