Eftersnack: bkk skellefteå

• Thread starter Thread starter _rills_
  • Start date Start date

_rills_

Guest
Kom hem igår tok trött efter bkk skellefteå.

Hur sammanfattar man dagen då?? hmm.

- Hyffsat väder(tror väderguden var emot mellangruppen denna dag), regn skurar under några av våra pass*hehe* annars sol.

- mycket roligt folk att smacka skit med :)

- Super instruktör :tummenupp

Sammanfattning, skit rolig dag, som man lärde sig en massa på, fick till och med ner knät i marken när man började nära sig flytet i körningen.
Dagen slutade i och för sig med en klotning för min del, så jonas(?? är jävligt dålig på komma ihåg namn ??) erbjöd sig skjuts för mitt styre vart lite snett :mad: men blodad tand fick man för bankörning, så till våren ska det köras mer :yoparty

Om det är nån som har bilder från dagen får görna lägga upp dom så man får se :)

Tack till smc för en kanondag :tummenupp

Håller med! tack till SMC, väldigt snyggt genomfört, ser redan fram emot sporthojskurser på stor bana nästa sommar....:tummenupp

Skitrolig dag har en massa bilder på datorn som min flickvän tog igår :)
Den som vill ha bilder på sig själv och sin hoj kan ju skicka iväg ett pm med mailadress.

Jag har främst bilder från mellangruppen och några från den snabba.

Ett litet smakprov

Bifogat

• IMG_01940.jpg
    IMG_01940.jpg
    136.4 KB · Visningar: 88
  • IMG_0192.JPG
    IMG_0192.JPG
    140.2 KB · Visningar: 102
Håller med om att det var en rolig och lärorik dag, riktigt trevligt!
Snygga bilder! Om det finns bilder på en röd Ducati med en pippigul läderpyjamas på är jag mycket intresserad! Vore kul att se hur det egentligen ser ut när man kör. Ni två såg ju riktigt sportiga ut, nice!!

Jonas heter Tomas, men annars var det rätt. Trevligt att få resesällskap trots att det var pga ett snett styre. Med lite tur så kanske du gjorde bort vurpandet med en "20 km/h i regn på go-cartbana". Det var ju lindrigt får man säga...
Det syntes ju knappt på hojen.

Ofan, sedär man fastnade på bild :D (gsxr), såg ju nästa ut som att man kunde köra hoj, men skenet bedrar :tungan

Justfan, tomas!!! Tack iallafall :D
Jo man kan ju hoppas, vi lär se nästa år på bana om man vurpar nå, men då ska man jag fan ha på krasch kåpor och nån liten skydds bur för kåpan där som tog lite skada.

Jo storbana nästa sommar :D

Last edited:
jag behöver frelar's och Forza italias mailadresser. Jag har några bilder på er båda

Tack för igår, jävligt roligt var det! Både på banan och på festen. Nästa år ska jag försöka öppna med en sån här kurs. Sen naturligtvis försöka åka på en riktig bana också!

rills_, kändes lite ironiskt att vi snackade innan om du inte hade satt på dina crashkåpor... Tur att du klarade dig med lite repor och ett snett styre.

Bilder på en gul CBR, en blå ZX6r, eller en svart ER6-n med tillhörande förvirrade förare mottages tacksamt!

hehe jag vet lund :p Men nästa år ska det på krasch kåpor och nå skydd för den där motorkåpan :)

Vem var damen som stod bl.a. i kurvan innan rakan och tog kort? Och vart får man se dom bilderna?

Bruden i kurvorna var ogres tjej, jag vet inte vart bilderna är...hade velat se alla =) har u i pch för sig inte ens sett alla mina :p

Ogre: har du inte en pixbox eller nått att lägga upp bilderna på, eller nån internet adress?

Zippa annars och lägg upp en packad map eller skicka på mail. :D

Stackars lund:pannkyss det kommer fler chanser eller hur? maj nästa vår på mittsverige om man får en plats =)

Fan man lycades lura kameran att man kunde sänga i allafall(vi som var där vet hur det slutade)

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick