Eftermiddagskörning Lör 30/7

Det är väl klart man ställer upp och Tack själv föresten för fint sällskap! mycket trevligt idag! Började med fika på Rosen och sen ner en sväng till Nynäs för att sen köra till lidingö och vidare ut till Das Waxholm för middag och sen till svea för att snacka lite mera skit! Nu sitter man hemma och är lagom slut... bara att tagga till inför morgondagen! Woop Woop!

Då har man just kommit hem från åkturen vi körde efter att gumman fick gå ut med hundarna.

Tyckte hon höll fint led med er grabbar:hihi:whip

Tack för idag och tack malmen för du är så extremt snäll och skjussade mig :)

Det är väl klart man ställer upp och Tack själv föresten för fint sällskap! mycket trevligt idag! Började med fika på Rosen och sen ner en sväng till Nynäs för att sen köra till lidingö och vidare ut till Das Waxholm för middag och sen till svea för att snacka lite mera skit! Nu sitter man hemma och är lagom slut... bara att tagga till inför morgondagen! Woop Woop!

:arsele

tack för trevligt sällskap... tur vi slapp meka på kvällen då om ni klarade av det innan vi slöt upp!!!

En mkt bra dag & kväll!
Tack alla som var med både korta och långa turen!
Tur att jag iaf hade grymmast naglar :D

Geggamojja, lycka till med hojjen, haha!

Vi har vett nog att inte skruva på en ducati!
:D

Nej det var droppen. Härmed utmanar jag dig (och alla andra i den här nipponperverterade tråden) på race på Gelleråsen på måndag. Vinnaren får välta förlorarens riskokare. :D

Geggamojja, lycka till med hojjen, haha!

Jag fick rulla hem på tvåan, men det var helt okej, den gick tydligen som ett skållat troll ändå. Nu är hon ihopskruvad och loctajtad men låter fortfarande trasigt! :tummenupp

Last edited:
Bara växelföraren som tappa en skruv och blev obrukbar. Fick med en påse sådana skruvar som bara passar där, så det verkar vara meningen att man ska tappa dem?!

Det var ju inget att bråka om. Vad gafflar de här mainstream-människorna om? ;)

Last edited:
Bara växelföraren som tappa en skruv och blev obrukbar. Fick med en påse sådana skruvar som bara passar där, så det verkar vara meningen att man ska tappa dem?!

Det var nog en viss poäng med att de kom i en påse också(hemma i garaget gör dem väl ingen nytta? :D )

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti