Efterlysta: Lövis och Tengil?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Någon mer än jag som undrar var Lövis och Tengil tagit vägen? Tomt på mötena, tyst på forumet....

Vi vet ju att dom är hårt hållna hemma :D men mellan strykningen och tvättstugan borde dom ju hinna spamma lite?? Hoppas att inte dom också valt att gå till en annan, mindre klubb av mer tvivelaktig standard. :skrämd

Kjelle skrev:
Någon mer än jag som undrar var Lövis och Tengil tagit vägen? Tomt på mötena, tyst på forumet....

Vi vet ju att dom är hårt hållna hemma :D men mellan strykningen och tvättstugan borde dom ju hinna spamma lite?? Hoppas att inte dom också valt att gå till en annan, mindre klubb av mer tvivelaktig standard. :skrämd
lövis har fått permis av mig i en vecka men den har gått nu så han ska inställa sig kl 17,00 senast idag.. tengil????? inte en aning man blir ju lite orolig

Nu efter en väldigt stressig tid kan jag meddela att jag lever :tummenupp
Har varit i Storstaden på kurs i en vecka innan det var det 4 dagar i skogen och leka med HV :D ,så nu skall jag börja uppföra mig som folk igen och synas,men jag skulle vilja flytta fika tiden en aning ,eftersom jag har ett jobb som inte slutar förens ca 19,00 varje dag.Man vill ju hinna se era fula trynen ibland :D
Skulle ALDRIG välja annan klubb :)

nu är det ju inte fika längre utan körning som gäller med ett fika stop.. onsdagens körning är satt till kl 18,00 för att det inte ska bli för kallt... skönt att du är hemma igen :tummenupp

Kjelle skrev:

Faan här tjatasde det värre än när man träffar morsan!
Jag har hafft fullt upp med en massa andra saker förutom att slaviskt följa Sporthoj... TEX:
Pillat mig i naveln, kliat mig på pungen, bajsat, åkt hoj, flugit, fällt lite träd, huggit lite ved, kört röjsåg, mm.

Re: Re: Efterlysta: Lövis och Tengil?

Tengil skrev:
Pillat mig i naveln, kliat mig på pungen, bajsat, åkt hoj, flugit, fällt lite träd, huggit lite ved, kört röjsåg, mm.

Men inte samtidigt va??? :D

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back