Efterlysning

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
Jag undrar om någon har ett videoklipp där en kille provkör en naken sv 650 (tror jag)
Han gasar försiktigt iväg medans en brud skriker "Don't hit the parked car!". Han drar upp på gräsmattan och klipper ett träd.

Snälla hjälp! :)

1min, det måst ejag säga att jag är ganska imponerad av :) nästan snabbare än att söka själv...

Bra han var på att köra.. :kocko

"Å ett träd vad ska jag göra, jag vet jag gasar!!" :hihi

Jag har funderat, och nu när tråden finns uppe kan jag ju ta tillfället i akt.
Är den filmen verkligen for real?? Alltså jag hade ju inte lånat ut en moppe till den snubben, hur kan polaren låna ut sin HOJ??

Klart man lånar ut en hoj till en polare, frågar han så givetvis säger man inte nej. Smäller han så får han ju givetvis betala för det han pajjar.

Therudeboy skrev:
Klart man lånar ut en hoj till en polare, frågar han så givetvis säger man inte nej. Smäller han så får han ju givetvis betala för det han pajjar.
Om han inte har körkort då?
Killen i filmen lär ju inte ha A-behörighet i alla fall.
HAR dom körkort så kanske...

Dangerous_Dave skrev:

jag tippar på att han är blind eller nått... fan svårt att köra in i ett träd sådär!!!

Dangerous_Dave skrev:

Han får ju gärna veta vad han gör men alla i min umgängeskrets har vana från mc så jag lånar med nöje ut mina saker till dom, och alla vet att lånar man något från någon så får man betala det som går sönder.

Therudeboy skrev:
Han får ju gärna veta vad han gör men alla i min umgängeskrets har vana från mc så jag lånar med nöje ut mina saker till dom, och alla vet att lånar man något från någon så får man betala det som går sönder.
Ja ja, givetvis lånar man ut den om dom har så pass mycket vana...
Men om killen i filmen hade frågat om han fick testa min hoj hade jag varit den största :arsele i världen om jag hade låtit han testa... Nu har vi ju bevis på att folk som lånar en hoj utan körkort sugs in i träd :lol
Tur han inte testade en enduro i skogen. Han hade förvandlats till en flipperkula i samma stund han satte sig på cykeln.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...