Efterlysning! VHS-film STONE

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Efterlysning! VHS-film STONE

--------------------------------------------------------------------------------

Nån som har en film som jag kan få kopiera den heter Stone en australiensisk film från 70-talet, många z900,z1000 handlingen är väl inget vidare. Sökt som satan efter denna kultfilm inte ens på E-bay, Tradera finns den.
hör av er till mikaelsedin@hotmail.com eller ring 0703384317

Provat den torrenten på pirate bay men den funkar inte. Verkar ha hittat en nu på tradera. Tack för visat intresse.:tummenupp

E det inte den där en polis går undercover och infiltrerar The Brotherhood? Tänker kanske på fel STONE-film. :va

E det inte den där en polis går undercover och infiltrerar The Brotherhood? Tänker kanske på fel STONE-film. :va

Du är nog på rätt spår, men har för mej att de hette gravediggers eller nåt sånt. Men handlingen ä väl inget vidare, bara en massa z900, z1000 kaw:or. Tror den är från från 1974 eller nåt sånt. Kultfilm äre i alla fall, klart sevärd. Hittar ni nån så lägg bort 90min av era liv på den.:tummenupp

Provat den torrenten på pirate bay men den funkar inte. Verkar ha hittat en nu på tradera. Tack för visat intresse.:tummenupp

jodå, funkar skitfint. fan vad jag har letet efter denna rullen länge. hoppas nu att torrenten inte stannar på 99%, då kommer någon att dö:D

Du tänker på 'Stone Cold' med jättebäbyn/hockeyfrillan Brian Bosworth och Lance Henrikssen.
jodå, funkar skitfint. fan vad jag har letet efter denna rullen länge. hoppas nu att torrenten inte stannar på 99%, då kommer någon att dö:D
Fortsätt att seeda när du fått hem den då :tummenupp

Nu e man ju nyfiken på denna film. Tycker det är coolt med dessa kultfilmer. Laddade hem 8GB LeMans med Steve McQueen. Porschar och Ferraris som ylar genom natten, och Malin från Saltkråkan e med :D

Last edited:
Stone har man sett ett gäng gånger då det begav sig. Kan hända att någon i bekantskapskrestsen har den liggande ännu. Risken ä väl inge stor men kan kolla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT