Efterlysning: Stulen Hayabusa!

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ny läcker Busa :-) -//- Stolt pappa till Isola (anno 061222)
:huvet Måndagen 9/5 stals min motorcykel, en Suzuki GSXR 1300 Hayabusa, på Källhagsgatan 1B på Haga i Västerås :huvet
Den sågs senast klockan 14:40 av min granne men var borta en halvtimme senare klockan 15:10 när jag kom hem från jobbet.

Den var låst med 2 st ABUS Plus Granit skivbromslås plus styrlås.

Har Ni sett något, stort eller smått - viktigt eller oviktigt, så hör av Er till mig. Alla iakttagelser kan vara av betydelse. :mad:

Denna cykel ska INTE kunna rulla en meter utan att den upptäcks! Sånt här jävla skit måste stävjas! :fatta!

Ser någon cykeln vill jag veta det direkt och att polis underrättas. Eller ring Larmtjänst tipstelefon 020-325 325 :4skrika

:död Eller gör mig en tjänst: Slå något hårt i huvudet på odågorna och kapa dom i knävecken!!! :död
Fakta
MC: Suzuki GSXR 1300 Hayabusa
Färg: Svart och Mörkt Lila (ser helt svart ut)
Reg.nr: UDA 024
Chassinr: JS1A1111200116558
Kännetecken: Yoshimura Tri-Oval TRS helsystem i kolfiber, vita blinkers runt om, vit bak- och bromsljus, förhöjt kåpglas.
Tid: Måndag 050509 kl 14:40-15:10
(eller däromkring)

Bild på Busan finns på min sida (eller här bredvid)!

Tack På Förhand
Mattias hansome Hansson
Källhagsgatan 1B
723 36 Västerås
021-12 22 14 (bostad)
0739-738 147 (mobil)

Bifogat

• Busa_500x500.JPG
    Busa_500x500.JPG
    87.9 KB · Visningar: 68
Last edited:
Jag såg nåt som liknade exakt det på min väg från kungälv till gbg i morse vid 07:30..
Långsökt att det skulle vara din kanske... Men men.

Hultan skrev:
Jag såg nåt som liknade exakt det på min väg från kungälv till gbg i morse vid 07:30..
Långsökt att det skulle vara din kanske... Men men.

Jag har lagt till en bild nu! Håll ögonen öppna! Jag tror det är ett beställningsjobb, men man vet aldrig, den kanske rullar i Swe...

Bifogat

• liten_liten_busa.JPG
    liten_liten_busa.JPG
    4.9 KB · Visningar: 131
hansome skrev:
Jag har lagt till en bild nu! Håll ögonen öppna! Jag tror det är ett beställningsjobb, men man vet aldrig, den kanske rullar i Swe...
Det var alltså en busa med samma färg helt klart.

Men jag hann inte se mycket mer, då den kom på motsatta sidan av motorvägen, dvs från gbg mot kungälv på E6.

Är det du som brukar hänga runt brunnsparken med busan? Ser alltid en svart där..

Så ja vet att jag inte borde se den där mer..

Hultan skrev:

Men jag hann inte se mycket mer, då den kom på motsatta sidan av motorvägen, dvs från gbg mot kungälv på E6.

Håll ögonen öppna... Men det såldes nog ett par svart/lila förra året *smile*
UDA 024, om dom e dumma nog och har kvar skylten...
Tack för tispet iaf! Jag ska ner till Gbg i helgen så jag ska hålla ögonen öppna själv! Och bara så ni vet: Jag åker bil! :huvet :cdevil

Muggen skrev:
Är det du som brukar hänga runt brunnsparken med busan? Ser alltid en svart där..

Så ja vet att jag inte borde se den där mer..

Näe, jag e Västeråsare, men har bestämt att lysa Busan över hela Riket! Den ska inte kunna rulla en meter utan att upptäckas! Så lätt ska dom inte ha det! :fatta!

Hultan skrev:

Såg en Busa i samma färg runda Bers å Bar igår kväll så chansen är nog stor att det finns ett likande ex i Götet :) Har för mig att reg nummret började på U oxå :va

/BW

Black-Wolf skrev:
Såg en Busa i samma färg runda Bers å Bar igår kväll så chansen är nog stor att det finns ett likande ex i Götet :) Har för mig att reg nummret började på U oxå :va

/BW

Bra att ni håller ögonen öppna! Det uppskattas!
Men eftersom färgen svart/lila är unik för -04 modellen, så börjar de flesta reg.nr. på U...
Titta efter ett Yoshuimura 4-1 kolfibersystem! Då börjar det bli intressant!

Tack för hjälpen Gbg! :öl Vi ses ikväll! Dock inte med hoj... :gråta :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...