Efterlysning: Spätta...

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...
;) :rolleyes:

(kanske borde bli medlem i Spray Date ist....)

Corbalin skrev:
Eftersom tjejen som satt bakpå föll av nå´nstans i Mora påväg ner till Göteborg (har fortfarande inte hittat henne) så har jag ingen att fara på glidarturer med.

Så det jag söker är i stort sett en nätt liten "spätta" att placera på bönpallen, ett gigantiskt plus är ifall hon kan stan med omnejd så det finns någonstans att åka (kanske inte är så kul att åka mellan jobbet och hem hela tiden)

Nämen seriöst då... jag vill ha sällskap och det behöver inte betyda förhållande men det behöver inte inte betyda det heller...

Hade jag varit tjej hade jag nappat direkt....... du kör ju en GIXXER.

Corbalin skrev:

Det går nog bra ska du se. Här är utbudet enormt och konkurransen nästan lika med noll. :fakta :öl

Corbalin skrev:

Med tanke på könsfördelningen här och andelen lediga damer så tror jag du är lite fel ute... testa någon datingsite istället...

Vill du seriöst ha en brud så snacka med mig.. jag känner ALLA.... Ålder, stil, utseende m m?!?

Bild o ålder m m på dig.. intresse m m.....

Re: Re: Efterlysning: Spätta...

Sergeant skrev:
Hade jag varit tjej hade jag nappat direkt....... du kör ju en GIXXER.

Vad bra! Då är det ju bara för dig att hoppa upp på pallen. så har ni sällskap*s* :tummenupp

Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas

Mvh

// Skäddan

Bifogat

• spetta.jpg
    spetta.jpg
    15.6 KB · Visningar: 887
Hade jag varit tjej hade jag definitivt stått över, ifall den föregående tjejen föll av utan att du märkte det....! :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
Men BB, du är ju tjej?? ;) :D

Åh. Åhå! Danke för upplysningen :tummenupp
Känner mig inte som en riktigt präktig tjej dock :rolleyes:

Loser- Mohahaha. Skönast idag! Blir han inte nöjd med en så våt spätta så vettisjutton vad vi skall göra.

loser skrev:
Bäste Corbalin.
Jag är en glad spätta på 5 vårar och 2 kg, ser framemot trevliga hojturer i gbg trakten (där kallas jag för övrigt skädda). Eget skinnställ har jag, men har haft svårt att finna en hjälm som passar, men du kanske kan vara lite händig och knåpa ihop något i bästa Martin Timell stil. Hoppas att du finner mitt svar intressant och finner mig som en intressant hojkamrat.
Bifogad bild är en solbild ifrån skanör i sommras, fler bilder kan fås på PM om så önskas

Mvh

// Skäddan

Lysande... Man blir ju lite sugen..på spätta

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...