Efterlysning SE HIT

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
:D Ingen som har en cbr 600 F4i ståendes/liggandes och skräpar som vill sälja till mig :va

Är det den han har i sin profil så är det ingen F4i
utan en tidigare modell F4i fanns 01-03 om jag inte minns fel.

PMa honom o fråga
Han ville väl ha runt 30 tror ja o enl honom är väl hojen i nyskick.

Kanske inte va en f4i föressten när ja tänker efter.

Är det den han har i sin profil så är det ingen F4i
utan en tidigare modell F4i fanns 01-03 om jag inte minns fel.

Ja F4i är nyare modell, fick för mig att han hade en nyare iom hans ständiga tjat om nyskick bla bla men kom på att de va väl en 96-97 eller nåt sånt va? (orkar inte kolla)
Sorry....

...

Det stämmer nog själv behöver jag den nyare ska ha den till stunt och då vill man ha insprutning.

Ja F4i är nyare modell, fick för mig att han hade en nyare iom hans ständiga tjat om nyskick bla bla men kom på att de va väl en 96-97 eller nåt sånt va? (orkar inte kolla)
Sorry....

Sket sig på 2 punkter jag är inte snäll och åker inte triumf hehehe.

QUOTE=Trixter;4595629]Du kan få köpa en Triumph TT600 -02 med insprutning av mig om du är jääääävligt snäll! ;) Omdrevad och allt! :yoparty[/QUOTE]

Motard ger mig inge annat än en kick när man bombar så det blir stunthoj men för gata så jag kommer köra gata med den är det tänkt "fullfaring" och inge onödiga mods en bur och drevning typ....

Då kan jag fortfarande köra de tekniska dagarna som är jävligt givande och sist men inte minst krashar man inte sönder den räcker det att byta olja en gång per säsong :)..

Skulle va kul om fler skaffade gat stunthojjar så man kunde köra lite usa stil och bomba med dem, blir lite mindre trappor men skulle kunna va coolt att cirkla runt klockan vid skrapan och lägga en riktigt fet burnout vid utgången till filmstaden typ :)..

Stunthoj igen alltså! Att du inte skaffar motard i första hand. :cdevil

Supermoppe
Du får banka lite vett i karln :D

TOKER
Vore riktigt kul om du kommer ut och åker lite hoj iår oavsätt vad du kommer att rulla på :D

Jag har en 01-02 men en Tenkate racing mao banmoped men den är inreggad. Ställbart sprut och tändning. xtra motor den som sitter i nu är en tenkate portad topp.
120hk på bakhjulet.
Xtra fälgar osv.
Lutar åt försäljning.

Är du en elak jävel o kör Yamaha kan du få tjöpa min, men tror den är lite för fin att stuntas sönder, det är ju iofs ditt val då:tungan Kan väl bri problem att köra enbart på framhjulet med abs...

Last edited:
Låter som om det rör sig om lite mer pengar än vad jag tänkt men vad är priset?

Jag har en 01-02 men en Tenkate racing mao banmoped men den är inreggad. Ställbart sprut och tändning. xtra motor den som sitter i nu är en tenkate portad topp.
120hk på bakhjulet.
Xtra fälgar osv.
Lutar åt försäljning.

Tjejer är elaka är det därför de kör yamma :tuttar:banana

Är du en elak jävel o kör Yamaha kan du få tjöpa min, men tror den är lite för fin att stuntas sönder, det är ju iofs ditt val då:tungan Kan väl bri problem att köra enbart på framhjulet med abs...

Last edited:
Frågan är vem som bankar på vem. :gnissla

Supermoppe
Du får banka lite vett i karln :D

TOKER
Vore riktigt kul om du kommer ut och åker lite hoj iår oavsätt vad du kommer att rulla på :D

Jag har läst någonstans att när du blev stor och fick ett jobb skulle du ha en riktig stunthoj. Är inte du stor och har skaffat ett riktigt jobb :)...
Om jag är stor är nog en definitionsfråga. :D Sålde gasgasen idag så nu har jag ingenting att åka gata med. Blir det nått så blir det motard, lutar åt en XR650 i så fall eller om man hittar nån nått annat spännande.

.....

låter iof rätt vettigt skriv ihop lite olika pris varianter med medskick och maila mig dem.
Finns det orginalbakram och några lysen och kanske nå gamla orginal kåpor?
När va den i på en besiktnig senast typ?
Lite mer sån info och priser och gärna några bilder kan du maila till robin.jansson@spray.se

Och vart i landet finns den?

Runt en 30-35.
Beror väl på vad som skall med har xtra svingar en kasse drev trim generatorer listan kan göras lång

Back