Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:WEEEEEEEEEE
Martin blir giftig verkar det som i SM-SM
Ja, heja Per oxå såklart. Fast inte lika mycket...

Hehe, jag "kan" Vertematis historia. Just därför jag hejar lite på digrejser skrev:nähe...jaja...schysst!
tänk på att bröderna vertemati började med att bygga om
husabergare![]()
![]()
men Lind måste ha åkt djävligt bra faktiskt, han låg en bit före mig och försökte köra om Björndal på alla möjliga håll o kanter.
när han lyckats smita förbi så körde han alltså ikapp och om både Engström och Karlsson, det är inte helt kasst![]()
fast Ejdehages incident med nån varvad kanske ställde till det för hela gänget i toppen.
djävligt kul bana var det, grymt gött när man gick över krönet till start/mål på 4an fullgaaaaas...30-40m wheelie o sen pang på bromsarna och in i startkurvan![]()

Bästa banan som det gått någon motardtävling på i Sverige kanske... Bästa jag har kört på iallafall... Bra arrangemang som sagt utan förseningar etc. Det enda som var LITE löjligt var när några förare kom för sent in i väntzon (ska vara där 10 min innnan) innan C-finalen och arrangörerna sade att de inte fick köra. Då släppte Calle Carlsson in de och sade att han tog de på sig och att de visst skulle köra, all heder åt honom.rejser skrev:nähe...jaja...schysst!
tänk på att bröderna vertemati började med att bygga om
husabergare![]()
![]()
men Lind måste ha åkt djävligt bra faktiskt, han låg en bit före mig och försökte köra om Björndal på alla möjliga håll o kanter.
när han lyckats smita förbi så körde han alltså ikapp och om både Engström och Karlsson, det är inte helt kasst![]()
fast Ejdehages incident med nån varvad kanske ställde till det för hela gänget i toppen.
djävligt kul bana var det, grymt gött när man gick över krönet till start/mål på 4an fullgaaaaas...30-40m wheelie o sen pang på bromsarna och in i startkurvan![]()
Supermoto skrev:Hur funkade det där eg?
Inga som tog sig upp från C till B och från B till A-final alltså??
Den som står längst till vänster i protokollet var inte den som vann??
SuperFucko fattar inte :kocko
Supermoto skrev:Hur funkade det där eg?
Inga som tog sig upp från C till B och från B till A-final alltså??
Den som står längst till vänster i protokollet var inte den som vann??
SuperFucko fattar inte :kocko

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |