Efterlysning! Presenten i brevlådan gör mig galen!!!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjenna!

Det hela utspelar sig torsdagen den 26:e april!

Kommer hem som vanligt lite halvsent efter en lång dag på jobbet som avslutades med ett gott träningspass. Ställer in cykeln och går till brevlådan för att hämta in den sista skörden med räkningar.

Öppnar lådan och får till min stora förvåning syn på en kartong enligt bild 1, inte inslagen eller någonting. Lyfter upp den och ser att det är en modell av Hondas NR 750! "Woow... coolt, läcker!" tänker jag och tar små glädjeskutt mot ingångsdörren när det plötsligt slår mig... Var/vem sjutton kommer den ifrån!? :va

Den är inte skickad utan planterad i min brevlåda. Har förhört alla mina vänner och ovänner. Har till och med frågat gamla fruntimmer och även potentiella nya... men ingen vet något! Nu har det gått så långt att jag verkligen vill (läs:MÅSTE) veta vem den är ifrån! Sååå sporthoj.com som har svar på allt.. hur går jag vidare?!?!! :huvet

Om någon råkade se någon misstänkt person vid min brevlåda i Braås torsdagen den 26:e april...så tar jag tacksamt emot era upplysningar!
Likaså om någon iaktagit när inköpet ägt rum, eller vet var i växjö-trakten man kan få tag i denna prylen... kontakta mig eller skriv i tråden!!! Belöning till den som ger det hetaste tipset! :pannkyss

MVH
KaliZ

Bifogat

• bild1.jpg
    bild1.jpg
    117.9 KB · Visningar: 92
  • bild2.jpg
    bild2.jpg
    106.9 KB · Visningar: 78
Last edited:
Grym present! Föräldrar/syster/bror kanske? Du kanske har en stalker efter dig. Hur det är än ska du vara glad över en sån bra present! :P

Grym present! Föräldrar/syster/bror kanske? Du kanske har en stalker efter dig. Hur det är än ska du vara glad över en sån bra present! :P

Ja helgrym!!! Blev väldigt glad när jag fick den... Men vet inte vem jag ska tacka..eller ge igen på! Nope, inte föräldrar/syster/bror heller...

Om denna "stalker" läser detta så önskar jag mig en röd VFR också... :rolleyes:

//KaliZ

Edit: Kunde inte låt bli..utan att ta den på en provtur. Går så in i H..! :yoparty

Bifogat

• bild3.jpg
    bild3.jpg
    117.6 KB · Visningar: 69
  • bild4.jpg
    bild4.jpg
    104.1 KB · Visningar: 93
Last edited:
Sluta tönta dej vi alla fattar väl att du har gett dig den själv för att du inte har några kompisar! :tuttar :arsele

Om någon hade lagt en påse hundskit i brevlådan skulle du ha funderat en liten stund, sen avfärdat det med "någon jävla idiot".

En snäll grej går inte att avfärda, du kommer att grubbla dig in på psyket, och då kommer din värsta ovän att skratta åt dig och tycka att motorcykeln var betydligt mer privärd än en påse hundskit...

Det är min teori.... Moahahaha...

Det felmonterade bakdäcket har jag inte tänkt på..! :gnissla

Likaså GuW slutsatser stämmer mkt väl.. jag kommer hamna på psyket för det här. Än så länge är gåtan olöst!!!

//KaliZ

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...