efterlysning: Motard Åkare i Uppsala

Shinyrubber

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Husaberg 650-06
Hej, Jag heter Michael och har precis blivit lycklig ägare av mc kortet.
Nu undra jag om det finns flera motardåkare här i centrala uppsala
som man kan få dela lite kul och bus med.
Min polare som är en hejjare på slangen tycker jag, e den enda som jag har att åka med.
Men nu undrar jag om det finns flera som vi skulle kunna åka med lite oftare dessa sommar dagar =)

Vore roligt om flera motardåkare skulle göra sig till känna så kunde vi ett riktigt kul gäng.
Tjejer som killar är välkommet.

mvh/Michael

Pm a gärna om ni inte vill skriva i tråden.

Är på semester nu, men när man är hemma igen så vore det kul att dra ihop ett gäng motarder :)
Så jag är gärna med och åker!

//Johan

Skoj! :tummenupp

Jag är nästan alltid på att ta en sväng (är dock borta i helgen). Kom ut till Rörken på måndag vettja och träffa lite folk. Passa även på att köra lite också!

//
Jonas

jag e gärna på nån gång :) fast nu har man blive med valp!!! så man är inte lika flexibel längre .... : / ska lära jycken att åka hoj ! ;) jag å en polare har nyligen köpt oss en varsin duke så lite passar man väl in :)

jag e gärna på nån gång :) fast nu har man blive med valp!!! så man är inte lika flexibel längre .... : / ska lära jycken att åka hoj ! ;) jag å en polare har nyligen köpt oss en varsin duke så lite passar man väl in :)

Då behöver du en sån här så är du återigen flexibel. :tummenupp

1141656684ANIMAUX%20ICONPAGE06.jpg

..

Då behöver du en sån här så är du återigen flexibel. :tummenupp

1141656684ANIMAUX%20ICONPAGE06.jpg

vart har du hittat den ? :D :yoparty annars hade jag tänkt ig en ryggsäck på magen som man kan ha han i :D måsta få tag på skyddsmössa å briller oxå! :rolleyes:

Last edited:
Korg?? :va

Har hunden inga ben?

Köp en sån här istället

springer.jpg

:tummenupp

haha hmmm jo visst har den ben men kolla i mitt garage så får du se hur långa dom benen är :D visserligen är han som stålmannen när han springer men .... nja ska jag anv denna grej så måste jag fan sätta fast den på svingen .....typ:rolleyes:

Jag har sålt min 660 (igen) så nu skiter jag i gata helt. Men ni får ha så skoj!
Jag kan även passa på att tipsa om att snart är Supermotobanan på Lunda flygfält klar så då måste ni komma dit och prova på. Jag lovar att att ni kommer tycka det är hur kul om helst när man får köra hojen som den är tänkt :squid

Jag har sålt min 660 (igen) så nu skiter jag i gata helt. Men ni får ha så skoj!
Jag kan även passa på att tipsa om att snart är Supermotobanan på Lunda flygfält klar så då måste ni komma dit och prova på. Jag lovar att att ni kommer tycka det är hur kul om helst när man får köra hojen som den är tänkt :squid

Blir bra en hemmabana :tummenupp Så de har fått ordnat med grussektionen och gjort ljudprov (det var sånt det hängde på senast jag pratade med Nyströmsgrabbarna) ?

Låter superkul. Hur långt fram i tiden ligger detta ungefär?

@Kongo. Man vet aldrig men inte på ett tag om vi inte kör på samma bana!

Angående Lunda så är ljudproven godkända, sista asfalteringen ska utföras den 20:e och samtidigt ska gruset fixas enligt Doordie. Förhoppningsvis kan vi börja köra ganska snart efter det.

@Kongo. Man vet aldrig men inte på ett tag om vi inte kör på samma bana!

Angående Lunda så är ljudproven godkända, sista asfalteringen ska utföras den 20:e och samtidigt ska gruset fixas enligt Doordie. Förhoppningsvis kan vi börja köra ganska snart efter det.

Ursäkta att jag klafsar in och OT:ar men åtminstone jag skulle uppskatta att få ett litet tips när ni kommer att köra på Lunda så att jag kan åka ut och titta.

Ursäkta att jag klafsar in och OT:ar men åtminstone jag skulle uppskatta att få ett litet tips när ni kommer att köra på Lunda så att jag kan åka ut och titta.

Var inte orolig, jag kommer skriva här när vi kör. Jag vill ju få med fler som börjar tävla :)

Har precis sålt min 660..
Så jag kan inte haka på.. Saknar den redan :va
Men blir snart ny hoj..få se vad det kan bli.
En 560 smr vore ju inte fel.. :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!