Efterlysning i Halland, Kawasaki med svartklädd förare?

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Halloj!

Efter att jag annonserat en del i tidningar i Halland trillar det in en massa tips. Ett som ständigt återkommer är en grön kawasaki med en svartklädd förare och svart hjälm som kör som en "tok, galning etc etc" enligt de som ringer. Jag sätter inte mycket värde i körningen i sig då flera tycker en MC kör som en tok för att dom accelererar på 1an o 2an MEN om någon känner igen beskrivningen i Varberg/Falkenbergs trakten (med omnejd) som dessutom kanske har en plåt som är svår att se bakifrån vore jag intresserad att veta detta då jag kanske kan utesluta vissa tips istället för att försöka jaga efter någon som bara är ute och har kul med sin egen hoj :)

Att jag får tips av folk som ser fel eller inte uppfattar riktigt hojen har jag räknat med men samtidigt vore det ju trevligt och veta om denne person finns på forumet och är bara ännu en hojåkare.

Edit: Ta det via PM om man känner igen sig men inte vill posta i publikt forum.

Varför? Jo min Kawa zx-10r 2004 blev stulen förra året och nu har folk börjat ringa i halland som tror sig sett den runt om på vägarna. Se länk nederst på mina inlägg om Stulen Kawa

Last edited:
Benny, du kanske ska länka till ursprungstråden eller skriva orsaken till varför du letar denna hoj...??

Så även de som är morgontrötta och bakfulla förstår sammanhanget och kommer med i matchen...:)

Benny, du kanske ska länka till ursprungstråden eller skriva orsaken till varför du letar denna hoj...??

Så även de som är morgontrötta och bakfulla förstår sammanhanget och kommer med i matchen...:)

Jomen alltså....länken är ju längst ner på alla mina inlägg.....
men jo editade lite i första inlägget :tummenupp

Han skall ju självklart tala pajken till rätta! :mattias

:rolleyes:

haha jomenvisst!

Nah det bryr mig föga, men lite strängt om jag letar efter någon vanlig hojåkare och inte lägger mina "resurser" på rätt tips. Hur han kör är nog upp till betraktaren och jag lägger inte mycket i uttalanden om att "han kör som en galning" eftersom det ofta handlar om större vägar som går rakt fram långa sträckor, och kör man om en bil som hojåkare tycker mpnga att just man kör som en galning :)

Last edited:
Vet inte om de är hojkunnigt folk som tipsar men jag har sett en kawa -08 som kör som en tok med svart skinnställ, färg på hjälm vet jag inte....... Hoppas de inte är han dom tipsar om då de är fel årsmod och inga racekåpor på den. (om de nu fortfarande är de på din).... Men jag håller gluggarna öppna och har sagt till andra att göra de med....

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti