EFTERLYSNING! Hjälp önskas...

Phiee

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2004, Kawasaki ER 5
Finns det någon i Malmö-regionen som skulle kunna tänka sig att övningsköra med en 35-årig tjej som snart hoppas på att bli klar med kortet. De jag kör med nu bor i Helsingborg och det hade varit skönt med någon på närmre håll. Bor i Sjöbo kommun, men hojen förvaras i Malmö då jag inte hittat något ställe nära hemmet att förvara den.

Hör av er!!

/Phiee

Last edited:
Vad schysst! Det blev dock lite tokigt när jag skrev att jag bor i Sjöbo kommun, vilket iofs är sant, men det enda ställe jag har att förvara hojen på är i Malmö så det blir kanske lite mycket körning för din del om du ska ta dig till Malmö varenda gång..?

Jag kan nog hjälpa dig! tar ner min hoj i slutet av maj om du orkar vänta så läääänge...(knappt så jag gör det).

Vad schysst! Det blev dock lite tokigt när jag skrev att jag bor i Sjöbo kommun, vilket iofs är sant, men det enda ställe jag har att förvara hojen på är i Malmö så det blir kanske lite mycket körning för din del om du ska ta dig till Malmö varenda gång..?

Ja det var lite väl långt bort, men får du inte tag i någon annan så får du väl hojta till igen..
Hur som helst så lycka till!!

Det var attan, inte fler som vill hjälpa tjejen att övningköra.
Annars så brukar det drösa in erbjudanden på sådana inlägg.
Och snart kommer inlägget där det står....

Ligga :tuttar

klart vi kan hjälpa dej , snacka med pyret så träffas vi och skickar in papperna. hon känner mej och jag e med , vi kan köra konkörning på gammla saab fabriken

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman