EFTERLYSNING! Handledare sökes i Malmötrakten!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Nästa sommar tänkte jag försöka ge mig på en lärling. Vi får väl se om nån av polarna är intresserade :)

Handledare i Göteborg!

Härmed efterlyses en handledare i Göteborg du belönas naturligtvis med soppa/mat eller annat enl. överenskommelse.

Jag är en kul skit som inte är dum-i-huvets pojk. Jag vill ha lite mil i ryggen samtidigt som jag går på skola.

Att binda fast morsan bak på hojjen funkar nog bara en gång... :gnissla

Delad körglädje är dubbelkörglädje!
PM:a gärna vid intresse!
//Mark

bilohoj skrev:
Till alla kunniga här inne---> Är det någon bra idé att köra upp med en R6? Tänkte på garagesväng om det går smidigt att klara med R6? Har en polare som vill låna hojen till uppkörningen eftersom han sålt sin "övninskörningshoj".

Inte att rekomendera... händerna tar i tanken vid fullt utslag vilket gör det knepigt som attans. Misslyckas tamefan jämt med min när man försöker sig på det, men med trafikskolans hoj var det busenkelt! Klarade den första gången jag ens prova... :banana

Lånar en gammal tråd för att söka en handledare runt Kävlinge/Lund trakten.
Den jag har nu är en RIKTIG finvädersposör och vågar inte köra om det är mulet och blåser lite (farsgubben), inte ens för den goda sakens skull....
Hoppas att slutföra kortet iår men det kräver ju som sagt lite MER övning och jag känner att det kommer inte att bli. Kör på skola och du behöver inte oroa dig för gas-broms-koppling det fixar jag. :rolleyes: :tummenupp

PM:a om du skulle tänka dig det. Pröjs av soppan, finner jag som en självklarhet.

Tack på förhand!!

Jkay

(Funderar inte HELLER på att bli på smällen!) :hihi :hihi :lol

Last edited:
Jepp, skall erbjuda mins tjänster :-)

Får man köra med 2 samtidigt?

PGH skrev:
Får man köra med 2 samtidigt?

Näää...tyvärr...
Men du lär ha tid över till henne med tanke på att jag inte har alla dagar i veckan att KUNNA köra.

Det löser sig nog!! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...