Efterlysning av RGFen och CRMen!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Hejsan hoppsan alla glada 125-åkare!

Det var rätt länge sen jag var inne här, men det är kul att vara tillbaka.. Med vissa undantag! :rolleyes:

Tänkte bara kolla om det är någon som har koll på vart mina gamla hojar befinner sig! :) Speciellt intresserad av CRMen.. Som några av er(rutinerade) vet så blev den rätt fin och kanske var det tom jag som satte igång "MODDA CRM" trenden?

Någon som vet någon som vet någon som har en kusin vars styvdotters farsa ä svåger till killen som har hojen nu? :)

/T som i tvålen.

jag tror faktidkt att det kan vara Madass.. har för mg du hade lite smått kapade bakkåpor. och det har den. bara en gissning men.... :tungan

dina bakåpor är kapade, om man jämnför med tex mina. kåpan på sidan av ljuddämparn går längre ner än vad den gör på min.
sen har jag för mig att tvålen glnspolerade svingen också.är den glanspolerad? eller har förra ägaren efter tvålen pulverlackat den elr nåtgot

det måste fan va denna. för gaffelbenen är polerade på bike, bilderna och kollar man noga på madass ena bild så ser de nog fan ut som gafflarna är polerade där me.
Det lär vara samma.

Haha nu får du svara inför Tvålen Madass vad du gör med henne. :hihi

Edit: Muhaha Nu är det bevisat.

Last edited:
Jaha oj, det var visst jag som äger din gamla :hihi

Kika i madass crm tråd för mer info om vad som pågår med hojen ;)

Jan-Yngve Karlsson i Borlänge äger din gamla CRM tvålen

Madasses farsa tror jag

:-p

Edit: För seg :gnissla

Ni vet att det finns regnummer så man slipper gissa sig fram genom bilder? :hihi

Aaaaaaa jag är frälst! Haha! Jag tänkte faktiskt på det när jag kollade i ZX's tråd om CRMen där gaffelbenen är lite halvt polerade :tummenupp

Och nu kommer jag hålla stenkoll på far din!

Förresten vill jag vara med och påverka. Innan ni gör något större ingrepp vill jag ha en skriftlig fråga om jag godkänner eventuellt ingrepp. Säger jag no no blire inget.. Fattah? :mattias

Aaaaaaa jag är frälst! Haha! Jag tänkte faktiskt på det när jag kollade i ZX's tråd om CRMen där gaffelbenen är lite halvt polerade :tummenupp

Och nu kommer jag hålla stenkoll på far din!

Förresten vill jag vara med och påverka. Innan ni gör något större ingrepp vill jag ha en skriftlig fråga om jag godkänner eventuellt ingrepp. Säger jag no no blire inget.. Fattah? :mattias

:gnissla

precis. en hoj är som ett litet barn. man vårdar och kälar me den.. och om man adopterar bort den så vill man gärna få reda på vad som händer. :pannkyss

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti