Efterlyser filmsnutt!

• Thread starter Thread starter NoFearGirl
  • Start date Start date

NoFearGirl

Guest
Kan inte någon ge mig länken till killen som är SÅ GRYM på att hantera en ducati monster bla? Vore väldigt vänligt!!! Måste bara få se den igen...

ps Saknar in ducce.. ds

NoFearGirl skrev:
2296042 Kan inte någon ge mig länken till killen som är SÅ GRYM på att hantera en ducati monster bla? Vore väldigt vänligt!!! Måste bara få se den igen...

ps Saknar in ducce.. ds

Christian pfeiffer är det! (stavning?) Sök på google video!

NoFearGirl skrev:
2296042 Kan inte någon ge mig länken till killen som är SÅ GRYM på att hantera en ducati monster bla? Vore väldigt vänligt!!! Måste bara få se den igen...

ps Saknar in ducce.. ds

Kan det vara denna du söker kanske?

Christian Pfeiffer

Edit: Sendrag :rolleyes:

Haha, bättre sent än aldrig :)
Brukar du köra i Rörberg?
Var där i lördags och åkte lite, ganske trevlig crossbana!

Inget snack om att killen är duktig, men det såg jävligt slappt och otight ut.
Är det någon tävling där flest stunt per minut vinner?

Showen skulle annars vinna mycket på att han stressar mindre och sätter stuntsen tightare istället, nu var det mycket fötter i backen och ryckigt som fan, flera gånger tog åkytan slut.

Fast han var jääääkligt duktig på att reda ut det med, det kanske bara är hans åkstil...

Får jag också efterlysa ett filmklipp så vill jag gärna se den där filmen där det powerslidas sporthoj i flera minuter.
Den tycker jag är så grymt läcker.

Last edited:
NoFearGirl skrev:
2296110 Haha, bättre sent än aldrig :)
Brukar du köra i Rörberg?
Var där i lördags och åkte lite, ganske trevlig crossbana!

Hehe, sant :tungan

Brukar vara på gocartbanan i rörberg och glida runt lite på SMC:s Broms & kurvkurser med motarden. Helt sjukt roligt.

Crossbanan har jag inte testat pga. crossbrist. men det funderar jag på att ändra på till nästa säsong.

nermal skrev:
2296573 Hehe, sant :tungan

Brukar vara på gocartbanan i rörberg och glida runt lite på SMC:s Broms & kurvkurser med motarden. Helt sjukt roligt.

Crossbanan har jag inte testat pga. crossbrist. men det funderar jag på att ändra på till nästa säsong.

Jaha, har hört att det är bra träning. :banana Finns det några "måsten"? Typ "måste ha skinställ" eller " ta bort blinkers eller så? :confused:

NoFearGirl skrev:
2296844 Jaha, har hört att det är bra träning. :banana Finns det några "måsten"? Typ "måste ha skinställ" eller " ta bort blinkers eller så? :confused:

Ruskigt bra träning + att man kan gasa utan att riskera ett möte mitt i kurvan :banana

Det är bara att pallra sig dit nästa gång den 24/7 och köra :tummenupp

Ang. krav på hoj och skyddskläder så finns det här ---> KLICKA

Jag har settt en liknande show som avslutades med att killen kör runt på en hoj utan framhjul, någon som vet om det är samma kille?

supernaut skrev:
2297485 Jag har settt en liknande show som avslutades med att killen kör runt på en hoj utan framhjul, någon som vet om det är samma kille?

Han gjorde ju det på en trailhoj på VM för några år sedan (kollade inte om det var det klippet ovan) iaf.. Så det kan det säkert vara.

När man ser sånt så undrar iallafall jag vad som gör att dom flesta stuntare åker på 1-liters sporthojar när det finns twinnar med, i mina ögon, en mer fördelaktig vridkurva och mindre utstickande delar samt mer centraliserad vikt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg