Efter andra inbrottet.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Vi har haft inbrott i vårat garage igen.

Första gången för ca en månad sedan.
Andra gången mellan söndag kväll och i dag eftermiddag.

Om någon ser någon av följande delar till salu var vänlig kontakta mig.

Hjälm Shoie abe norric replika (2003) med gula stjärnor på toppen, pilar på sidorna och en haj i nacken. små skrapmärken höger vänster samt på hakan. Svart vissir. med hjälmpåse.

Alpinestars stövlar svarta, stolek 44 högra stöveln är skrapad uppe på det vita Aet med stjärnan runt, båda är skrapade på tåskyddet.

Laptimer komplett i låda, Det står Oskar Lawner i displayen när man slår på den. Modell AIM Light TG

Laser Slipon till en r6 06 bra skick bortsett från lite märken allra längst bak på den sista "muffen"

Depåstöd fram och bak, biklift stöd det som lyfter i framkronan. Bak ett rött stöd för bibliner.
Även två mig svetsar har försvunnit ur garaget så om någon blir erbjuden att köpa billig svets slå gärna en signal.

Detta är grejer som är lätta att känna igen har även blivit av med diverse verktyg mc delar mm. Hör ni något är ni mycket välkommna att slå mig en signal på 0703179065

Fan vilken otur ni har då :mad: ! Ligger det avsides eller i gettområde ert garage eller?

Will do!
Håll ögat på www.allaannonser.se så kollar den siten på blocket etc etc!

Står själv i ett varmgarage och är lite skakis....som tur är delar jag med 2 harley´s och deras är värda 3 - 4 ggr min så.....
Önskar att du hittar grejjerna!

Nej va fan inte igen :mad:

Shit nu blir man ju orolig blir en tur ut imorgon direkt.

Har ni inga larm lr nått i garaget

Larm på öppningen (om litet garage) är nog fan da shit! ....iaf om man bor bredvid! A S!!!!!

är inget litet garage dom har plus att securitas patruller utanför på vägen vi har nämligen inte vårat särsklit långt bort från deras

Vill inte att detta ska vara en spam / tycka synd om tråd.

Håll er till fakta undrar ni något eller har något att tillföra så ta det helst via telefon / pm

Tacksam för all hjälp

MVH Oskar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP