Effektsystem till DT-R

Olle_dt

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
ingen
Jag ska köpa ett effektsystem till min dtr men vet inte om jag ska välja Athena eller Gianelli. Vad säger ni som har testat? Vet ni nån bra sida som säler systemen, förutom Geiwiz då. Jag har letat på Götz men förstår mig inte riktigt på den sidan.

köp ett jollymoto.. finns på addemotos hemsida att köpa till din hoj tror jag. Det är ett utav dom bästa.. annars så skiljer det inget märkbart på dom olika märkerna

Jag har ett Athena rör som jag köpt från Geiwiz. Dom är smidiga att ha o göra med om man fattar sig kort och gör klart en order på max 2(!) mail! Annars brukar dom bli sura om det ska mailas i 1 vecka. Att ringa är en stor fördel!

Athena röret är svinbra! Låter jädrigt härligt och mc:n sticker som ett skållat ollon. Passformen kan vara sisådär på de ställen man ska sätta i alla skruvar. Men det är inget man stör sig på. Röret är så lätt så det spelar ingen roll hur man gör. Är det ngt mer du vill veta så fråga på!

///Eas

YammaDT skrev:
Jag har ett Athena rör som jag köpt från Geiwiz. Dom är smidiga att ha o göra med om man fattar sig kort och gör klart en order på max 2(!) mail! Annars brukar dom bli sura om det ska mailas i 1 vecka. Att ringa är en stor fördel!

Athena röret är svinbra! Låter jädrigt härligt och mc:n sticker som ett skållat ollon. Passformen kan vara sisådär på de ställen man ska sätta i alla skruvar. Men det är inget man stör sig på. Röret är så lätt så det spelar ingen roll hur man gör. Är det ngt mer du vill veta så fråga på!

///Eas

Hur stort är orginal munstycket+vilken storlek använder du till athena röret?

Du! Vilken skola år du på? Du kan ju hänga på mig, solitude och nsr_martin i sommar och åka lite :)

Olle_dt skrev:
Hur stort är orginal munstycket+vilken storlek använder du till athena röret?

munstyket är olika från motor till motor, men en sak e nog säker du måste ha ett större. läs tråden om betykning så står där hur det ska va.

lycka till med pipan :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...