Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katoh skrev:Tjenare!
Har lite planer på att skaffa mig en annan ljuddämpare till min Ktm 640. Vill ha något som låter lite mer än den vanliga. Skulle behöva lite tips om olika märken och kanske lite prisinformation.
Tack och bock!
Katoh skrev:Tjenare!
Har lite planer på att skaffa mig en annan ljuddämpare till min Ktm 640. Vill ha något som låter lite mer än den vanliga. Skulle behöva lite tips om olika märken och kanske lite prisinformation.
Tack och bock!
hade det på min 660 och det är grymt ljud effekt men dom har värdelös passform..för dom pengarna tycker jag att man kunde få lite passform iafaRaggarn skrev:denna låter lite mer 'n de vanliga:
Sebring Twin Titan
helsystem 10000:- sjukt bra men högt ljud....
peter the great skrev:hade det på min 660 och det är grymt ljud effekt men dom har värdelös passform..för dom pengarna tycker jag att man kunde få lite passform iafa
Raggarn skrev:nigthwish.....ap ap ap
-kom igen, du är ingen riktig karl om du säljer det till nån hära på sporthoj
SXCn är värsta skitdämparen, låter som en utombordare.
Raggarn skrev:SXCn är inte en "rakt-igenom-dämpare" den har mellanväggar---->motstånd.
jag hade den på min 640 förra året. blev lurad av Ragnar på lellesmc i uppsala.
han tyckte det var en "bra" budgetdämpare. visst?! my ass! fick den för 3000:- ny.... men om jag hade lagt pånågra pengar hade jag fått ett riktigt slipon. därför anser inte jag att SXC är en prisvärd dämpare.
men visst har man inga krav är det bara å köpa.. då kan man ju faktiskt bygga en själv av ölburkar![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |