För att jämföra med andra så kolla http://www.mc-hospitalet.dk/ och ladda ned deras program för visning av kurvor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Webspy skrev:Tyvärr lämnar likadana hojar olika effekt i samma bänk... man tog 3 CBR1000RR och körde i samma bänk samma dag. Det skiljde 8 hk som mest mellan de olika exxen !
stifmaister skrev:Kan det inte vara att däcken skiljer sig åt??
Fred00 skrev:...
Edit: Trevlig diskussion måste jag säga. Det är roligt att diskutera bänkningssiffror från 600r och inte bara 1000-kubikare (vilket det vanligtvis brukar vara).
(ingen 1000 kubikare
)
)Yoshi_gixxeRR skrev:Då kan jag ju lägga in min 750 då va(ingen 1000 kubikare
)
Dryga 138 på slangen och 80 nm i vrid... (Går/gick på slangen på 3:an på gas)
.../Yoshi (OT som vanligt)
stifmaister skrev:Inte dåligt =)
De nya skall vara ännu vassare har jag hört...fina är dom med![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:Nya orginal ger inte en hk över 125 på slangen o min gav 121 orginal!!!!
Nu e den inte sådär speciellt orginal längre![]()
(iof så ger den nog mer än 140hk då det var ngt fel när dom bänka... "visa lite av ngn anledning" men jag har ju papper på 138 så då får väl det vara så sålänge då)
.../Yoshi
Yoshi_gixxeRR skrev:Nya orginal ger inte en hk över 125 på slangen o min gav 121 orginal!!!!
Nu e den inte sådär speciellt orginal längre![]()
(iof så ger den nog mer än 140hk då det var ngt fel när dom bänka... "visa lite av ngn anledning" men jag har ju papper på 138 så då får väl det vara så sålänge då)
.../Yoshi
mamartin skrev:Precis...138 är fett. Vad har du gjort med han?
Webspy skrev:Varvar din hoj oxå som en liten bålgeting ? Min toppeffekt ligger på 16.500, varvstopp 17.800....
Nu glappar det igen så att säga, jag har sett iaf strax över 130hk på 04orna.Bingo skrev:Hmmmm... Hur vet du det?![]()
JAg ahr bara sett två mätningar (Fast Bikes och T.W.O), där gav de 126 resp 127. Var har du sett över 130? Låter mycket...Silwer skrev:Nu glappar det igen så att säga, jag har sett iaf strax över 130hk på 04orna.
Vad ger 02orna orginal?
Bingo skrev:Hmmmm... Hur vet du det?![]()
)Kan minnas fel, ska kolla upp det sen.Bingo skrev:JAg ahr bara sett två mätningar (Fast Bikes och T.W.O), där gav de 126 resp 127. Var har du sett över 130? Låter mycket...
Bingo skrev:JAg ahr bara sett två mätningar (Fast Bikes och T.W.O), där gav de 126 resp 127. Var har du sett över 130? Låter mycket...
Var det inte 142 hk i uppgiven effekt på 00-03? Nu uppger man 148 utan ramair (och 155 med), alltså en ökning med 6...Yoshi_gixxeRR skrev:Därför min 750-02 o alla 750 00-03 gav mellan 120-123 på slangen orginal
Nya 750 -04 har "bara" 2hk mer än den gamla...

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |