effekt koll?

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
är det någon som har varit med om att dom har kollat vilken effekt man har i hojjen... ja menar om man kör en 600cc på mer än 25kw fast bara har A kort med begränsning?

k

Virtue skrev:
är det någon som har varit med om att dom har kollat vilken effekt man har i hojjen... ja menar om man kör en 600cc på mer än 25kw fast bara har A kort med begränsning?
Ja om du ev krockar

När jag vurpade och bröt armen så åkte jag och en kompis ned till zätamotor efter att jag kommit ut från sjukhuset. Kompisen ledde bort cykeln till kenneths. Kenneths satte i strypbrickorna och kompisen ledde tillbaks cykeln till zäta :yoparty

Senare när jag frågade på zätamotor så visade det sig att försäkringsbolaget inte hade efterfrågat om brickorna satt i eller inte så hela manövern var i onödan.
Fick mig att sova bättre dock.

EDIT: Nämnas bör att detta var 1998.

Last edited:
Det blir allt vanligare att sånna här grejor undersöks, risen finns mao alltid, speciellt om hojen hamnar hos någon firma för repration.
Det bästa är nog att köra bara på trafik eller halvförsäkring, vilket inte är nåt problem på en hoj som är några år gammal, tycker jag.

oki...för ja tycker det verkar klent med 25kw i t.ex en R6:a....ja har ju lätt mc nu men den e på 17 kw o man längtar ju efter mer.. :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph