Effekt!!!! AAAGHHH!

Jag vet inte vad en sån operation kostar , men det är säket som du säger billigare att byta hoj , typ handla en xr eller nåt.l

Men den som min jobbarkompis har går att gasa upp på ettan i alla fall med lite vilja , och koppla upp på tvåan , men sen blir det jobbigt,
Kolla länken , det är hojen jag pratar om , såg just att den var lite nyare än din ocskå , visste inte att han hade en 00:a

http://www.blocket.se/view/5668041.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=11

Stefanp skrev:
Jag vet inte vad en sån operation kostar , men det är säket som du säger billigare att byta hoj , typ handla en xr eller nåt.l

Men den som min jobbarkompis har går att gasa upp på ettan i alla fall med lite vilja , och koppla upp på tvåan , men sen blir det jobbigt,
Kolla länken , det är hojen jag pratar om , såg just att den var lite nyare än din ocskå , visste inte att han hade en 00:a

http://www.blocket.se/view/5668041.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=11

Jaha, är det en -00:a så förklarar det en del.. Motorn byttes 96 eller nått sånt.. så de som är nyare än 96 är bättre.. eller har mer effekt iaf..

Anarchist skrev:
Jaha, är det en -00:a så förklarar det en del.. Motorn byttes 96 eller nått sånt.. så de som är nyare än 96 är bättre.. eller har mer effekt iaf..

Nej tror det är ettpar hästar mindre i 650se än i gamla 650r, dock så väger den nyare mindre.

Rupert skrev:
Nej tror det är ettpar hästar mindre i 650se än i gamla 650r, dock så väger den nyare mindre.

Jaså? jag har hört tvärt om.. och varför skulle man göra en sämre (slöare) motor på en nyare hoj?

Anarchist skrev:
Jaså? jag har hört tvärt om.. och varför skulle man göra en sämre (slöare) motor på en nyare hoj?

Vad jag kan hitta så är det 47hk i 650r och 42 i 650se om det stämmer i verkligheten vet jag ej.

Rupert skrev:
Vad jag kan hitta så är det 47hk i 650r och 42 i 650se om det stämmer i verkligheten vet jag ej.

Jo, det kan ju stämma.. man vet ju aldrig.. men det kanske är lättare att få ut mer av 650se om man trimmar.. fast jag har ingen aning förutom vad jag har hört.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8