Eeee, sjhörning poo onsda va 16/7

Jag vill följa med och titta på sj-hörningen - en sånn har jau allri sitt! :skrämd

...eller kanske inte... :crash

Last edited:
Jaauuu kan folja mee
ouu doo hadde jou en surpraize.....

Jag kanske dyker upp. :)

-- EDIT -- Jag dyker nog inte upp i alla fall. Skulle ju till Falkenringen då... :)

Last edited:
chrismalm skrev:
he, he sjysst alltså :D

Hihi du kommer mobba mig eftersom jag e den ända me grön skylt så de e lika bra o passa på när man kan :p

Du är välkommen av mig o Co:-) :tummenupp

AleX skrev:
Hihi du kommer mobba mig eftersom jag e den ända me grön skylt så de e lika bra o passa på när man kan :p

Tror att dom som ev. skulle mobba dig för din skylt håller käft när dom ser din körning.
Har kört bakom dig och du kör jävligt fint, samt att du är en jäkel på stoppies. :rock

Kommer ner en sväng jag med.
Sugen på kurv smisk. :D

Henke skrev:
Tror att dom som ev. skulle mobba dig för din skylt håller käft när dom ser din körning.
Har kört bakom dig och du kör jävligt fint, samt att du är en jäkel på stoppies. :rock

Kommer ner en sväng jag med.
Sugen på kurv smisk. :D

Ehh :rodnar
nu förstår jag inte va du menar :notme

Tackar för komplimangen :tummenupp

Ses på onsdag :hej

Efter 2 månader utan körning kan jag äntligen säga

Jag kommer :D

LasseB skrev:
Så vart gick färden sedan och vem fick axla det extremt tunga :rolleyes: reiseleiterjobbet efter att jag vikit av?

Färden gick vidare på samma sätt som när jag hade talpai bakpå om du minns den rundan. Orterna är så små så man kan ju inte precis namnen på dem...

Ännu en runda som fick dyra försäkringar och annat trams att kännas avlägset :tummenupp

Hade iofs gärna kört en runda till efter pitstoppet, men jag kan ju heller aldrig få nog :D

Förresten, den tokiga tantan som stod och viftade med armar och ben (ungefär mitt på rundan), brukar hon stå där och leka polisen som mitt i gatan står :lol

Hon var iaf så otroligt skräckinjagande, så jag kan tyvärr inte hänga med nästa onsdag, om ni inte väljer en annan väg...

:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...