Edwards om flytten till Yamaha

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
"For me, this was the right opportunity," the former two-time World Superbike champion said.

"I have always had a close relationship with Yamaha, and every year we'd discuss me coming back. After everything that I experienced this year, it made sense for us to get back together. I mean, I'll be teamed with Rossi—who I am good friends with—and I'll be the first to get new equipment after he does."

"Insiders state that Rossi requested to Yamaha that Edwards be his team-mate for 2005."

"In speaking with Edwards it's clear that he's very dissatisfied with both where he sits in the Honda pecking order and his team's inability to cure the chassis woes he's suffered with this season."

"I'll be second in line at Yamaha, whereas now I'm like fifth or sixth. Nothing against Honda. They do things the way they do things, and it's been successful for them. It's just not in my best interests to stay. Rossi's Yamaha has been really strong this season and what he's done with it has made just about everybody sit up and take notice."

www.superbikeplanet.com

Kommer det verkligen inte från motogpnews.com låter som King Frog har talat :D :va

"Det är ju själva fan att en snorunge från Kentucky ska komma och ta min, Texas Tornados, plats i Repsol Honda-teamet. Hade jag bara fått hans hoj hade inte framändan skallrat".

valmers skrev:
"Det är ju själva fan att en snorunge från Kentucky ska komma och ta min, Texas Tornados, plats i Repsol Honda-teamet. Hade jag bara fått hans hoj hade inte framändan skallrat".

Tror att både han och de flesta andra hade föredragit en plats brevid Rossi hos Yamaha.

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa