Edge Games Bilder här!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag och RQ va och fluktade på Edge Games idag...

Vad gör dom med motorcyklarna!? "Krappar med koll på pryttlar"!?

Powwow till Stoffe, Freppa, Söder, Hallen och alla andra som var där!

Bifogat

• 117_1743-2.jpg
    117_1743-2.jpg
    86 KB · Visningar: 318
  • 117_1745-2.jpg
    117_1745-2.jpg
    85.4 KB · Visningar: 225
  • 117_1759-2.jpg
    117_1759-2.jpg
    84.1 KB · Visningar: 208
  • 117_1762-2.jpg
    117_1762-2.jpg
    58.1 KB · Visningar: 127
  • 117_1767-2.jpg
    117_1767-2.jpg
    77.3 KB · Visningar: 130
  • 117_1771-2.jpg
    117_1771-2.jpg
    66.6 KB · Visningar: 198
En till då.... jag har 54 bilder tror jag.... Men nu får det räcka....

Bifogat

• 117_1775-2.jpg
    117_1775-2.jpg
    72.3 KB · Visningar: 268
d1ce skrev:
Var där och det var sjuukt nice, riktig underhållning! :yoparty

//@

Japps :d Jag diggar liraren som körde i tangakallingar. Snacka om att bjuda på sig själv och ge publiken en show!!!! :D:D:D Kul med snubben som moonade i luften oxå.... Tyvärr fick jag inte det på kort. Hade fullt sjå med att hålla för ögona på RQ :(

d1ce skrev:
Var där och det var sjuukt nice, riktig underhållning! :yoparty

//@

Kan bara hålla med! Sjukt säkra killar! :yoparty
Vädret kan man ju inte heller klaga på! :banana

SuperKnutte skrev:
Kan bara hålla med! Sjukt säkra killar! :yoparty
Vädret kan man ju inte heller klaga på! :banana

Jag hade lite dålig solbränna när jag kom dit, nu ser man ut som en nykokt kräfta :hoppa

//@

RoLLER skrev:
Japps :d Jag diggar liraren som körde i tangakallingar. Snacka om att bjuda på sig själv och ge publiken en show!!!! :D:D:D Kul med snubben som moonade i luften oxå.... Tyvärr fick jag inte det på kort. Hade fullt sjå med att hålla för ögona på RQ :(

:D
Killen med tangakallingar var störtskön. Hade kanske inte vart så skönt att vurpa i den munderingen kanske, men va fan gör man inte! :tummenupp

Hmm.. Hålla ögonen på RQ? :va

d1ce skrev:
Jag hade lite dålig solbränna när jag kom dit, nu ser man ut som en nykokt kräfta :hoppa

//@

hehe.. Ja men känner sej lite :brinnerup

Ska kolla igenom mina bilder jag tog så får jag se om det är nått att lägga upp.

btw. Såg dig Roller och RQ vid macken i Norrtälje, vi gled förbi i en grön A3a, RQ måste ha undrat vad det var för idiot som höll på att glå ögonen ur sig när vi passera precis bredvid er. Tänkte gå ut å hälsa men våga ej :)

Last edited:
Evil M skrev:
Ska kolla igenom mina bilder jag tog så får jag se om det är nått att lägga upp.

btw. Såg dig Roller och RQ vid macken i Norrtälje, vi gled förbi i en grön A3a, RQ måste ha undrat vad det var för idiot som höll på att glå ögonen ur sig när vi passera precis bredvid er. Tänkte gå ut å hälsa men våga ej :)

Såg jag bra ut? Hälsa nästa ggn.... Vi e snälla. :)

d1ce skrev:

//@

Joooora så att ehh d1ce solbränna syntes till å med i min becksvarta källare... :tummenupp

RoLLER skrev:

Var tacksam för att du inte fick se dessa tangakallingar på nära håll för då hade du sett att det var tejp! I'm kidding you not. Tacksamt noterade jag hur proffsiga killarna är och på 16 timmar inkl fredagens träning behövde jag inte göra annat än leka morsa och tvätta grabbarnas skrubbsår och sätta på plåster. Mest synd måste man ändå tycka om fransmannen som avstod huvudtävlingen pga axelsmärtor efter en vurpa 2 dagar tidigare men som ställde upp i best whip contest med en vurpa på andra hoppet som följd där han vred till knät. Bara att packa bussen och åka tillbaka till Frankrike ledbruten. :(

/Edgegames doktorn

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back