ECS Goes Wild

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Vild å vild, vi filma lite när vi körde.. Ta en titt här Filmen körs med fördel i "vlc" som kan laddas ner på videolan.org:tummenupp

Last edited:
Hehe jo det har väl hänt, någon eller några på filmen.. :va Inge allvarliga personskador dock.. :tummenupp

Jonasson skrev:
2422043 Lagga? vad körde du med för spelare? *nyfiken* Att jag inte får till det där med huggandet stör mig :(

Och tack! ;)

Jag tycker det var en bra film :) Dock så "laggade" det även för mig, jag testade med några olika spelare, bland annat VLC.
Vilka låtar kör ni? Jag är speciellt intresserad av låten som ni kör igång efter runt 3 min 30 sek tror jag, det låter som om det är disturbed eller några som gjort den, jag gillade den, men vet inte vad den heter :/

Jonasson skrev:
2422043 Lagga? vad körde du med för spelare? *nyfiken* Att jag inte får till det där med huggandet stör mig :(

Och tack! ;)
Jag körde med Vlc men de laggade lite imellanåt iaf.. men de var bra iaf :yoparty

Ylletrasa skrev:
2423620 intresserad av låten som ni kör igång efter runt 3 min 30 sek tror jag, det låter som om det är disturbed eller några som gjort den, jag gillade den, men vet inte vad den heter :/

Det är Sons Of Plunder med Disturbed :yoparty

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...