EBS on the road again!

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date
Härligt! :tummenupp

Synd bara att det inte är med något motorljud, vore härligt att höra FZ:an spinna :)

...förresten, är fjädringen fixad nu?

tks skrev:
Härligt! :tummenupp

Synd bara att det inte är med något motorljud, vore härligt att höra FZ:an spinna :)

...förresten, är fjädringen fixad nu?

Tog inte med ljudet pga att det blir så dålig kvalité på det. Ska testa att montera en extern mic nångång med nån form av socka över å se om det blir bättre. :)

Nya fjädringen borde komma nångång denna vecka. :)

Fnutten skrev:
Perfa att lätta upp en tung morgon med! :tummenupp

Precis :eek:

Såg ut såhär på min skärm, fast bra mycket längre..

K2ÓÔ¸þ 7 MLò“… ¤ú ðàèà:÷üÜsàbrǵ.™MýÀ;¯Š/ÝGÙ1P¤ hC.ý/*bí Ô¿A\íÿ€à%›Ô:DwX&#lÆ6`-.§ÉßHT ùè?Ï Ë)ð÷?²+¿àsB^‰jRPÛù( ˜ `3¥a>–Ýž°.–UÑbûœ’?¡0Ye)0î¤BHÕ@$ ¦Ê2SBßSíßæaICƒtˆáÔœ0©Óó?ã’—WuP€f° ð™±{ÎÎ-&Gsê 6Ñ,½ºƒRáo ÚZ”6ÎSÊŠˆ¿[þ†¦ŠFx?ª©>ì …!°èË¥Àukn3 ³.ì5A3}ø\¹f”FÛÕŽ»¬“«\+H%hÏ—U‡5ñuC®‡Àû¦îÝ&|uÙVÈó.2[Ô¿ýikû€ƒÔħâX?ú¡æ~Ú8/ ¤ÌŸ¥1?KÓ_•ÇÛ†9ÀÉžs Ï£«º½¡:ZÕì¾;Ðllp LÚ´3™§?ž ÐpF³¬îs\Îc"½"AÛ?õ“×_Löôà?¿(C!!¶HDPàÍL ?BûÊ-a&–Êe´=§ õDÅ×$À>fõ¡®îîÆ# G5N‰"ÓI€ NåÔmQqž¥a`=¡8ʘäÙ Ò¹-_®ÃÚo™ŠLJs˜8¾à)pd>¶nލÌÐ;aRߥyVǽÕDõ ະ†?æÝ:HÆÌQ8ë.%…©ŒJ1¨ö ŽÆ0¿E¸>¢5€å?1* 6ÅÃdDXfÁÐ3!Po«ª¶›µT…üH J9o”dëùšÉ)‘c?©¬ì”d?“*ïó Иh¶),—@óìÍ™Bœõ!¶ ”ý Ú“4Áûâó{ „#) ï²AUy‹vû…:ÉwlÜY‚2äqŒ'˜n_õ&`§ÐEÈ¿,ߌ´®?¥ï Fµ9†~"E¥Õ¦Å¹n²¿•EµÅpGeýSèÊ{¼ìRFb„w‡¼P OF:â x9¬LHG«[jXVXK2R„œ¥ÄL8€?5cˆ€–TW,Ñ…!+¬Ö‹SàD©ý+‰A ð}j Ñ›?j‘ xxqkª1C}•Bç›L>³Ò0çZàÜÇä[wšZ&Øgœ²£lYh ?à×N?`—Ìö¨L :|¶'Sl:Á˜??)žOð/voË

watson skrev:
Den är komprimerad till Windows Media Video 9. Så har du bara Media Player 9 så ska det funka. :)

//EBS @ watsons konto

Det är underhållande at läsa krumelurer, har ändå inget att göra :)

Har wmp8 såg jag.. tack!

/B

MÅSTE du åka i mötande körfält så ofta? Det går att köra fort och hålla sig på sin väghalva, vet du. Särskilt på Bogesund, där alla kör som om det vore en räserbana kan det vara bra att ha marginalerna på sin sida.

Du söööör som en sääääärring! :fakta

Reglerna säger att man alltid ska wheela förbi såna där röda SL-bussar, det vet du väl! :p

Seriöst; putsa kåpglaset så man ser nånting nästa filmning. :D

sege skrev:
Du söööör som en sääääärring! :fakta

Reglerna säger att man alltid ska wheela förbi såna där röda SL-bussar, det vet du väl! :p

Seriöst; putsa kåpglaset så man ser nånting nästa filmning. :D

*host* jag vill minnas att någon låg lååååååååååååååångt bakom på anja-turen där vi båda va me..... :rolleyes:

Jag har faktiskt jättelång hjulbas och det är svårt att wheela.... :6surkart
;)

//EBS @ watsons konto

watson skrev:
*host* jag vill minnas att någon låg lååååååååååååååångt bakom på anja-turen där vi båda va me..... :rolleyes:

Jag har faktiskt jättelång hjulbas och det är svårt att wheela.... :6surkart
;)

//EBS @ watsons konto

Hrmmmm.... .ööööh :rodnar

:finger

Jag hade.. mekaniska problem, kunde bara ge 1/10 gas, eller nått sånt minst. Dessutom hade Anja sagt att man inte fick klota och jag hade olja på däcken! :D

sege skrev:
Hrmmmm.... .ööööh :rodnar

:finger

Jag hade.. mekaniska problem, kunde bara ge 1/10 gas, eller nått sånt minst. Dessutom hade Anja sagt att man inte fick klota och jag hade olja på däcken! :D

Men ööhh... Du körde ju tom bakom MEJ!!

/FrökenW @ watsons konto

Mattias skrev:
MÅSTE du åka i mötande körfält så ofta? Det går att köra fort och hålla sig på sin väghalva, vet du. Särskilt på Bogesund, där alla kör som om det vore en räserbana kan det vara bra att ha marginalerna på sin sida.

Look who's talking.... :rolleyes:
;)
//EBS @ watsons konto

sege skrev:
Var så trevligt att andas din blårök när du försökte komma över 50 km/h. :D :D

Nu är det slut med blåröken, jag har blivit med CBR600.

//FrökenW

Dock är det nått fel på den, det verkar släppa titta som tätt när man ligger bakom :rolleyes:

//EBS

watson skrev:
Nu är det slut med blåröken, jag har blivit med CBR600.

//FrökenW

Dock är det nått fel på den, det verkar släppa titta som tätt när man ligger bakom :rolleyes:

//EBS

CBR600 verkar klart trevligare än den där förvuxna mopeden eller vad det nu var. :D

Men då missar jag blåröken, bäst att ligga framför nästa repa då. Måste jag ju laga så jag kan använda 1/5 gas iaf. :cool:

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back