Ebay-tråden

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Kul att köpa, och det finns en del bra saker. Vad letar ni efter? (Hojrelaterat) Just nu står det MoTec M800 när jag letar. Kul pryl!

I natt tittade jag på fina svarta Lightech fotpinnar.

Ett par Sidi ST stövlar är också högt på önskelistan :)

Själv letar man ju nyare hoj, så inte så mycket godis till MC på listan. Däremot så är nya svarta stövlar, TCX R-S2 samt en ny hjälm Shoei X-Spirit Kagayama 2 är högst upp på listan.

Mage till Eldstormen, sjukt snyggare med allt plastat =)

Ska även ta hem lite nya handtag för broms och koppling så det matchar fint när jag bytt bromspumpen och allt från SP1 paketet jag köpte.

Nu är det vinter. I söndags lade jag order på XXXXX X-XXXX. (ej hojrelaterat) från england och veckan blev väääldigt lång..

Kollat lite på prylar till ktm:en men inte hittat något av större intresse. Inte samma utbud som till en gammal R1 :(

Edit: Jag är på väg att lägga en order på 9,7kg kablar.. Ni får själva gissa om de ska sitta på traktorn eller om de kommer arkiveras på golvet bakom stereon :brynad
Naturligtvis är det startkablar............. så räven behöver inte oroa sig ;)

Last edited:
Fått hem ett KN filter.
Letar oxå efter
1- drivpaket, mindre kugg fram/större bak
2- PC3

Jag söker bara på Yamaha r1 00 sen sitter och dräglar i ett par timmar. Hittade ett riktigt snyggt redbull kåpset för ett tag sen. Men det blir man ju inte snabbare av :)

Dels har jag ju tappat en styrända och dels har jag strukit röven på rådjur med gashanden så det fick mig att önska Bromsgreppsskydd à la Moto GP. Nu har jag äntligen funnit ett med matchande styrända till andra sidan :)

Sökning: brake lever protector

http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-BRA...13?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a25e12831

$(KGrHqJ,!jQFCeI!P)P3BQojv,nS)w~~60_35.JPG

Känns ju rätt så race :) Undrar om man kan sätta en GoPro på den utan att det vibrerar för mkt... :D

Last edited:
Någon som e duktig på ebay som skulle kunna hjälpa mig å leta upp en bakkåpa inkl underdelen till s1000 rr-12
Helst blå men färg e inte så viktig

Funktion före form! :mattias Jag tycker att de är väldigt 'race' :) Jag har inte sett några på svensk hoj öht och jag gillar ju sånt som inte så många andra har. Gå emot strömmen lite :)

Man slipper maxbroms (=vurpa) om man kör ihop med nåt, typ en rådjursröv eller trängs med en annan hoj...

Man har sett en o annan racehoj göra en framåtvolt när de trängs på bromsningen in i första böj

Last edited:
Blev en beställning från Ebay på en ny kamkedja till CRF:n samt en topplocks packningskit. Då detta ska bli åtgärdat nu inför is/vinter åkat. Skiljer ganska mycket mellan en Prox kedja i Svedala och en kamkedja på ebay. 300:- med frakt från staterna medan ja får ge strax under 1000:- lappen i sverige för den och då är de billigt.

Kamkedja 36£

Så får man ut lite mer pengar för den med när man väl ska byta till en mer Enduro anpassad hoj.

*Reviderade mitt inköp eftersom ja inte hade betalat för de ännu så kunde ja avbryta de efter överenskommelse med säljare.*

Hittade en Honda OEM Kamkedja från UK för nästan samma pris så fick bli den istället :hihi

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...