Ebay rules!.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Varför betala en förmögenhet för delarna här hemma när man kan köpa dom från det stora landet i väster där dom säljer delar till rena reapriserna, jag köpte just ett par skitfina Marchesini-fälgar med nästan nya däck för 6000:- spänn!!!!.

Bifogat

• marc_rear.jpg
    marc_rear.jpg
    22.6 KB · Visningar: 691
!!!!!!! Hur? Jag vill ha! Hur gör man? var och så.

Tja, det enda negativa jag kan tänka mig är om det skulle vara något fel på sakerna man har köpt.
Det är ju inte bara och åka dit och få nytt.

Det enda jag kom att tänka på :confused:

vtwin skrev:
Tja, det enda negativa jag kan tänka mig är om det skulle vara något fel på sakerna man har köpt.
Det är ju inte bara och åka dit och få nytt.

Det enda jag kom att tänka på :confused:

Förvisso sant, med det är 7:e gången jag handlar på ebay från staterna och jag har inte blivigt missnöjd hittills. Ebay har ju ett feedbacksystem som går att du kan läsa vad andra som tidigare har handlat med personen du gör affärer med tyckter om dom (t.ex. kvalite, leveranstid, betalnin mm) .

K-Micke skrev:
Hur fixade du med betaningen? Kreditkort direkt, eller PayPal..?
Funderar själv på ett Yoshimura helsystem till Gixxern, har sett några på Ebay, mycket billigt, och det var av handlare så det borde vara hyfsat riskfritt.

paypal, kostar inget och du slipper skicka ditt kreditkortsnummer över nätet.

Har shoppat en del prylar därifrån också, fast inte från några privatpersoner ännu iaf. Fått några saker ruskigt billigt helt enkelt :tummenupp

men du få tulla för sakerna här i sverige eller?? allt de e väl som vanligt?? jälva trevligt pris på fälgarna/däcken.. grattis till ett par snygga fälgar!!!

twinner666 skrev:
skulle inte du sälja duccen!!! eller blir det finfix nu i vinter`==

Sälja, du måste ha blandat ihop mig med någon annan?. Den enda anledningen att sälja skulle vara för att köpa en sps/r istället men jag gråter fortfarande över att dom höjde min halvförsäkring till 1900/mån så det blir inte aktuellt. Nu har jag dessutom köpt på mig kraschkåpor, framesliders, depåstöden, extra fälgar, och all orginalplast och dekaler som behövs för att lacka upp henne till presentabelt skick igen så någon försäljning blir det inte tal om då jag tänker bo på banträffarna nästa sommar!.

ebay

Inga problem att få det skickat? Står i många annonser att det endast skickas inom Usa.

Hightuned skrev:
Förvisso sant, med det är 7:e gången jag handlar på ebay från staterna och jag har inte blivigt missnöjd hittills. Ebay har ju ett feedbacksystem som går att du kan läsa vad andra som tidigare har handlat med personen du gör affärer med tyckter om dom (t.ex. kvalite, leveranstid, betalnin mm) .

Det låter ju helt OK. Det verkar vara en väldig bra möjlighet för dom som inte är lite chicken (som jag :rodnar )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman