Ebay, någon som e haj på detta?

Gick med
11 Apr 2004
Hoj
några
Ska handla på ebay, har paypal sen förut som fungerar, när jag kör ett buy now köp o sedan trycker på confirm knappen så kommer jag till en verifiering som skickar mig till att logga in på ebay igen för att sedan hamna på en ebay sida där jag ska lägga in konto kort nr.
Borde inte jag få upp en knapp med paynow för att sedan välja paypal?
Har linkat paypal o ebay konto vad jag kan se!?
Eller måste bynow köp gå direkt på visa kortet?
Tack på förhand
//h-street

När du kör "Buy Now" bör du komma till en sida där du får välja betalningsalternativ. Klicka i PayPal där om det inte är det enda alternativet och klicka vidare, du kommer nu till inloggningen för PayPal.

Så funkar det iaf när jag använder eBay/PayPal/Buy Now.

Vissa firmor har iåf lite andra betalningssystem inlänkade som man får gå via men i slutändan hamnar jag alltid hos PayPal iaf.
Låter skumt att du ska mata in kreditkortsnummer om du har ett fungerande PayPal konto som är rätt kopplat.

Du har inte möjlighet att länka upp länken till det du vill handla så man kan slå ett öga på vad som händer?

gå in på ditt paypal konto och kika lite i options..

tror du får adda ditt konto-kort där först. och sedan linka det med ebay kontot, du gör allt detta i paypal.
Har jag för mig...
eller så läser du FaQ i Ebay, där står det hur du ska göra.

mvh

Såg det, mitt funkar inte pga hotmail address så jag får väl slänga upp mitt visa nr för en verifiering!

Såg det, mitt funkar inte pga hotmail address så jag får väl slänga upp mitt visa nr för en verifiering!

Jag har aldrig använt något annat än hotmail på ebay och paypal. Det skall knappast vara något problem, och samtliga auktioner/varor jag köpt har jag betalat med paypal.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg